بک لینک

موضوع بسته شده است 
دو قالب همزمان(آموزش+سوال)
#1
با Theme Switcher به طور هم‌زمان چند پوسته برای وبلاگ وردپرسی‌یتان داشته باشید.

۸ پاسخ

Tweet
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که وارد وبلاگی شدید و می‏بینید مدیر اون وبلاگ این امکان رو به بازدید کننده‏های وبلاگش می‏ده که قالب وبلاگ رو خود کاربر و مطابق با سلیقه‏ی خودش انتخاب کنه! خب، اگه شما جاوا اسکریپت بلد باشید شاید بتونید یه کد جاوای نسبتاً کوچیک بنویسید و این امکان رو برای بازدید کننده‏هاتون فراهم کنید، اما خب، خیلی‏ها هم هستن مثل من که این دانش رو ندارن که بخوان چنین کدی بنویسن، اگه دنبال راه حل این کار هستید با من در این پست همراه باشید!
اگه از وردپرس استفاده می‏کنید باید خوشحال باشید، بعد از خوندن این مطلب شما هم می‏تونید قسمتی رو در وبلاگتون داشته باشید تا بازدید کننده‏هاتون با یک کلیک به طور کلی وبلاگ شما رو به یک شکل دیگه ببینن.
کار کردن با این افزونه خیلی خیلی راحت، فقط کافیه به صفحه‏ی خانگی این افزونه برید و افزونه‏ی Theme Switch رو روی وبلاگتون نصب کنید. یه راه دیگه هم برای نصب افزونه‏ها روی وردپرس هست که در پست قبلی توضیح دادم در موردش.
و بعد شما باید به داشبورد وردپرس وبلاگتون برید و از قسمت «افزونه‏ها» افزونه‏ی Theme Switcher رو فعال کنید.
شما برای استفاده از این افزونه دو راه دارید:
راه اول و راه ساده‏تر: استفاده از ابزارک‏ها هستش، اول افزونه‏ی Theme Switcher رو فعال کنید، بعد به قسمت ابزارک‏های وبلاگتون برید و از ابزارک Theme Switcher استفاده کنید. خیلی راحت.
[تصویر:  theme-switcher-for-wordpress-widget.jpg]
همون طوری که تو عکس بالا مشخص، در این حالت دو انتخاب دارید؛ انتخاب اول که با شماره‏ی یک مشخص شده لیست پوسته‏های وبلاگتون رو به صورت فهرست نمایش می‏ده. انتخاب دوم هم که با شماره‏ی دو مشخص شده لیست پوسته‏های وبلاگتون رو به صورت منوی بازشو نمایش می‏ده.‏
[تصویر:  theme-switcher-for-wordpress-meno.jpg]

راه دوم: استفاده از کدهای مربوط به افزونه هستش.
برای نمایش به صورت فهرست کدهای زیر رو تو قالب وبلاگتون قرار بدید:
1
2
3
کد:
<li>تغییر پوسته:
کد:
    
کد:
<?php wp_theme_switcher(); ?>
کد:
</li>
اگه هم می‏خواین لیست پوسته‏ها رو به صورت منوی بازشو نمایش بدید کد بالا رو به صورت کد زیر تغییر بدید و تو وبلاگتون ازش استفاده کنید.
1
2
3
کد:
<li>تغییر پوسته:
کد:
    
کد:
<?php wp_theme_switcher(
کد:
'dropdown'
کد:
); ?>
کد:
</li>
روش کار این افزونه به این شکل که؛ اسم همه‏ی پوسته‏هایی رو که در پوشه‏ی themes وبلاگ شما هست رو نشون بازدید کننده می‏ده و بازدید کننده روی اسم هر پوسته که کلیک کنه وبلاگ شما به همون پوسته تغییر شکل می‏ده.
مزیت این افزونه هم اینه که از کوکی‏ها استفاده می‏کنه، به این صورت که وقتی که کاربر یک پوسته‏ی مشخصی رو برای وبلاگ شما انتخاب کنه، دفعات بعد هم که به وبلاگ شما سر بزنه، وبلاگ شما رو با همون شکل و قیافه می‏بینه و نیاز نیست هر دفعه که وارد وبلاگ شما می‏شه پوسته‏ی مورد نظرش رو انتخاب کنه.
-دانلود این افزونه در مخزن افزونه‏های وردپرس | -گویا این افزونه در ویکی وردپرس هم صفحه‏ای مختص خودش داره، از اینجا وارد ویکی‏ه این افزونه بشید.

منبع http://armanam.net/theme-switcher-for-wordpress/

حالا من سوالم اینه چه جوری میشه برای وبلاگ ها این کارا رو کرد؟ مثلا برای بلاگ دات ای ار یا بلاگفا ؟
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان