بک لینک

یک راه حل برای سفر پر تعداد به کیش
#1
راهکاری برای تردد مسافران پر تعداد در کیش ارائه می کنیم که دیگر مشکلی از بابت جا به جایی نداشته باشند. بارها شده که تصمیم به مسافرت دسته جمعی گرفته باشید و چند خانواده با هم به کیش سفر کنید و کلی لذت ببرید. خوب این تصمیم بسیار خوبی هم هست چون هرچه تعداد بیشتر باشد، سفر بیشتر لذتبخش می شود.
ولی خوب مسافرت با تعداد افراد زیاد هم مشکلات خودش را دارد. به عنوان مثال مشکل محل اقامت و ماشین وجود دارد که برای حل این مشکلات شما می توانید بجای اجاره هتل، اجاره خانه در کیش را انتخاب کنید. در این صورت همگی باهم یکجا هستید و هزینه های سفر هم به شدت پایین خواهد آمد. حالا فرض کنید که به فرودگاه کیش رسیدید و می خواهید به سمت خانه حرکت کنید اما تعدادتان ۱۰ نفر هست. در اینصورت مجبور هستید ۳ تاکسی بگیرید. راه حل بعدی اجاره ماشین در کیش هست که این روش برای خانواده های تا ۷ نفر مناسب است و شما باز هم مجبور هستید برای رفاه خودتون ۲ ماشین اجاره کنید.

اما یک راه حل بسیار بهتر برای شما وجود دارد و اون هم اجاره ون از یک رنت کار در کیش هست. شما به راحتی می توانید یک ون هایس ۱۳ نفره اجاره کنید و راحت در کل جزیره تردد کنید و هزینه ها هم کاهش دهید و در کنار هم در یک ماشین باشید. معمولاً ون های کیش، تویوتا هایس هستند که بسیار جا دار، راحت و ایمن هستند که برای جا به جایی مسافران پر تعداد بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.
رانندگی با ون نیاز به گواهی نامه مخصوص به ماشین های تا ۱۵ نفر را دارد و اگر گواهی نامه مربوطه را نداشته باشید می توان ون را با راننده اجاره کرد. نکته ای که حتما باید دقت کرد، نو بودن و جدید بودن ون است چون بعضی از ون های کیش قدیمی، کهنه و بسیار خشک هستند که باعث می شود کابین آنها به شدت تکان بخورد و صندلی های آنها هم ناراحت هستند پس سعی کنید از یک رنت کار معتبر، ون اجاره کنید که ون صفر کیلومتر و تمیز به شما ارائه دهند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان