بک لینک

موضوع بسته شده است 
بلاگفا برای شما هم قطع شده ؟
#31
الان بلاگفا باز شد البته سایت اصلی هنوز نه
ولی وب ها باز شدن 
سایتها احتمالا تا چند دقیقه ی دیگه ردیف میشه
موفق باشید
لطفا تاپیک بسته بشه
 سپاس شده توسط mboy2050
#32
(92-10-1، 07:01 عصر)mhe نوشته است:
(92-10-1، 06:28 عصر)mboy2050 نوشته است:
(92-10-1، 06:19 عصر)mhe نوشته است:
(92-10-1، 04:37 عصر)mboy2050 نوشته است: بلاگفا که هیچ امکاناتی نداره ، هزار و یک محدودیت داره ( زندان وبلاگ نویسان ) ، پشتیبانی هم که نداره ، فقط به خاطر سابقش سرپا مونده و این که بعضی ها میگن قطعی نداره و سرعت لودش خوبه و پیج رنک و رتبه الکساش که پیج رنکش به خاطر اینه که حتی به شما اجازه نمیده پاپ آپ بزارید و خیلی کلک های دیگه که پیج رنکش خوبه و الکساش به این خاطر که حاضر نیست مثل بعضی سرویس ها 4-5 تا دامنه بزاره تا کاربران به سلیقه خودشون انتخاب کنن و به علاوه راحت بتونن بقیه دامین ها رو حذف کنن !

تاپیک باز میمونه تا دوستان اظهار نظر کنن ، انجمن وبلاگ نویسانی که توش نشه 4 صفحه در مورد یه سرویس وبلاگ دهی بحث کرد به چه دردی میخوره .

بعضی وقتا ناظمین هم موجبات انحراف تاپیک رو فراهم می کنند ...! (امان از تعصب بی جا نسبت به ر . ب . گ)
جناب خودشیرینه من که میخواید خودتون رو نشون بدید ، اولاٌ که من فقط از یه سرویس وبلاگ دهی انتقاد کردم تو تاپیکی که مشکل جدی ای براش پیش اومده ، دوماٌ شما به جای اسپم دادن و خودشیرینی اگه راست میگید حرف های من رو انکار کنید با دلیل ! بحث و انتقاد درباره سرویس های وبلاگ دهی باید اصلی ترین چیز تو یه انجمن وبلاگ نویسان باشه !



دوست من ، با انتقاد کردن کاملا موافقم اما سر جای خودش نه تو تاپیک کس دیگه ای که شاید دوست نداشته باشه بعضی چیز ها مطرح بشه ! هدف ایجاد کننده تنها مطرح کردن مشکلش بوده نه انتقاد از سرویس وبلاگدهیش!

---
اگه دوست دارید بحث کنید لطفا ادب رو رعایت کنید ؛ خود شیرینی یعنی چی؟ اصلا اینجا کی هست که بخوام خودم رو براش نشون بدم؟

یعنی تو تاپیک هر کسی خواستیم پست بدیم باید اجازه بگیریم ؟ بحث رو نپیچونید ! شما قصدتون خود شیرینی بود و از همین حرفتون هم معلومه چون موقعی که شما پست زده بودید قبلش ایجاد کننده تاپیک از پست بنده تشکر کرده بود !
---
بریم سراغ دلایلی که خواستید:
قبلا هم بارها و بارها درمورد تعصب بی جاتون نسبت به رزبلاگ گفتم ، اما شما باز دلیل های مبتدیانه ی خودتون رو میذارید رو میز !
اشکالی نداره دوباره میگم:
1. نام سایت رزبلاگ: همونطور که از اسم سایت مشخصه نوعی بلاگدهی هستش ، اما در خدمات سایت مشاهده میشه که قصد ارائه ی سایت داره !

نام سایت رزبلاگ هست چون اول قصدش وبلاگ دهی بود ولی بعد امکاناتش به حدی رسید که به سایت ساز تبدیل شد و تو این موقع با رتبه 15 ایران فکر نمی کنم بشه دامنه رو تغییر داد .


2. هدف سایت رزبلاگ: رزبلاگ مدعیه که میتونه سایت رایگان ارائه بده ، اما چیزی به اسم سایت رایگان اصلا وجود نداره!
شخص باید به کدهای php سایتش دسترسی داشته باشه تا بتونه مدیریت کامل داشته باشه.
شخص باید بتونه هاستش رو مدیریت کنه و مسئولیت محتوا و امنیت سایتش رو به عهده داشته باشه !
و...

اگه دقت کنی 95 درصد افرادی که سایت می زنند هیچ کاری با این چیزا ندارن و فقط هاست میگیرن و تمام و از 99 درصد امکاناتی که میشه نمیتونن استفاده کنن ! الان کسی که تو رزبلاگ سایت زده بره تو وردپرس بزنه میدونید که 360 درجه وبش فرق می کنه ! کسی که میخواد با کد های php وبش ور بره تو وبمستر ها ، 1 به 100 ، تو همین انجمن ما این همه آدم از رزبلاگ و 100 ها امکانات بی نظیرش استفاده می کنند و مطمئن باشید تو وردپرس هر چه قدر هم هزینه کنند نمیتونند انجام بدن ! ( کاربر amirvazir هم به یه نکته خوب دیگه در مورد بازدید و هاست اشاره کرد )

3. امکانات: وقتی که رزبلاگ ادعای سایت سازی داره پس باید بتونه تمامی کار هایی که در هاست شخصی میشه انجام داد رو فراهم کنه!
آمارگیر که دقیق نیست ، چت باکس به درد نمیخوره ، مدیریت کامل انجمن دست ما نیست ، امکانات پولی وجود داره که نباید وجود داشته باشه  و...

شما امکانات بی شمار رزبلاگ رو همین 2-3 تا میدونید ؟ بهتره به http://news.rozblog.com/ سر بزنید ببینم چند ماه میکشه تا تمام امکانات رو ببینید . ، آمارگیر تقریباٌ دقیق شده و اصلاٌ آمارگیر تو امکانات رزبلاگ گمه و تا وقتی وبگذر و سیستم های اختصاصی و حرفه ای آمار هست آمارگیر رزبلاگ فقط یک چیزه ... هست ، چت باکس هم برای کسانی میخوان استفاده کنن اونم تو اون مکان عالیه و مطمئناٌ یه وب شخصی ای چیزی دارن به فکر بعضی چیز های دیگه نیستند ، انجمن هم بیشتر از اون چیزی که لازمه امکانات داره ! کسی که بیشتر از این بخواد که اصلاٌ پیدا نمیشه ، یا پیدا هم بشه میخواد با سرمایه میلیونی انجمن بزنه و میره سراغ vb . امکانات پولی هم کلاٌ 10 تاست که جلوی امکانات رزبلاگ 1 به 1000 هست .

4. امکانات پولی: اگه با 12 هزار تومان یه هاست بخرید و روش وردپرس نصب کنید ، اونقدر امکانات خواهید داشت که قابل شمارش نیست ! اما چندتا از امکانات پولی رزبلاگ رو که بخرید ماهیانه 60 ، 70 هزار تومان فقط سایت رایگانتون آب میخوره !!

کاربر amirvazir قسمتی از جوابتون رو در این باره دادن ، امکانات پولی رزبلاگ هم کلاٌ 20 تومن نمیشه و باز هم مشخصه که فقط میخواد خود شیرینی کنید ، بالا اوایل هم قسمت بعدی جوابتون رو در مورد رزبلاگ و وردپرس و این ها دادم .

5. محدویت ها: گفتید بلاگفا به خاطر محدودیت هاش شده زندان ، اما اگه دقت کنید تو خود صفحه اصلی سایت بلاگفا امکانات مطرح شده ، یعنی وقتی که کاربر ببینه که این امکانات برای کافی نیست نباید عضو بشه !
شما وقتی سردر جایی رو نخونید واردش میشید و بعدش میشینید انتقادش میکنید؟

من صفحه قبل دقیقاٌ جواب همین حرفتون رو دادم ، الان 90 درصد کسایی که بلاگفا هستن وبلاگ نویسانی هستند که وبلاگ های ساده و عاشقانه دارن و اسم بلاگفا رو از این و اون شنیدن و اصلاٌ نمیدونن رزبلاگ چیه ! به خاطر سابقه طولانی بلاگفا ، اگر این ها از رزبلاگ و امکاناتش آگاهی داشتند الان عمراٌ تو بلاگفا می بودند و خودتون هم دارید میبینید که چه قدر آدم از بلاگفا به رزبلاگ کوچ می کنن !

رزبلاگ کاربراش رو آزاد گذاشته ، وقتی وارد یک به قول خودشون به سایت از سایت های رزبلاگ میشیم کلی پاپ بالا میاد و این عدم اطلاع رسانی صحیح از درآمد زایی هستش ! وقتی که رزبلاگ تو پنل خودش هم پاپ آپ و تبلیغات میذاره دیگه از کاربراش چه انتظاری باید داشت !!

اگر اینطوره وردپرس و .... هم بیان پاپ آپ و هزار محدودیت بزارن بعد مردم رو کلک بزنن و بگن به فکر شماییم ؟ عزیزم هر کی به خودش مربوطه که چی کار می کنه ، سایتی هم که حرفه ای و بازدید زیادی داره مطمئناٌ پاپ آپ نمیزاره ، اگرم به جایی برسه که واقعاٌ لازمه و زحمت زیادی میکشه بلده چه طور استفاده کنه لازم نیست بلاگفا نگران باشه ! ، در مورد رزبلاگ هم که پاپ آپ فقط یک دونه اونم تو پنل ، اونم 24 ساعت یک بار گذاشته بود که برداشته ! تو پنلش حتی بنر هم نداره ! اما با این امکاناتی که سرور 1000 برابر میخوان اگر 10 تا پاپ آپ و 1000 تبلیغ دیگه ای هم بزاره موردی نداره !

6. پنل کاربری: حرف از پنل کاربری شد ، داغ دلم تازه شد !! یه پنل کاربری شلوغ که هر کاربری برای اولین بار که میاد و این همه لینک بدون ساماندهی شده رو می بینه چند ساعتی معطل میشه که فقط کارایی یک لینک رو بفهمه !!!


پنل کاربری رزبلاگ شلوغه اون وقت حرف از هاست می زنید ؟ کسی که نتونه تو پنل رزبلاگ کار کنه چه طور تو هاست کار می کنه ؟ ، لینک بدون ساماندهی منظورتون 3 تا پنل مختلف با اون همه نظمه ؟

و و و و و .... ... ... ...

عذر میخوام که طولانی شد. (با اینکه از خیلی از موارد صرف نظر کردم) ( خودشیرینی )
موفق باشید.
 سپاس شده توسط amirvazir ، mohammadhero ، Bahamin ، sh.karimi
#33
داداش ام بوی بزرگ مایی قبول دارم همه حرفاتو به قول یارو گقتنی ... شدیم رفتیم بلاگفا
بلاگفارا خدا آزاد کرد درست شد انقدر گیر دادیم بلاگفا که باز شد
bye
 سپاس شده توسط mboy2050 ، samankhosravi ، mohammadhero ، Bahamin
#34
آقا [b]mboy2050[/b] یه دفعه اینجور که نوشتید یاد صندلی داغ افتادم21

کاربرا ادب چیز خوبیه.رعایت کنید.

بلاگفا اگه یروز قطع نشه همه تعجب میکنیم.چیز غیر عادیه؟

مُرد !
 سپاس شده توسط mboy2050
#35
بسته شد * اگر ابهامی مونده کاربران می تونند تاپیک ایجاد کنند .
 سپاس شده توسط Bahamin ، mohammadhero ، samankhosravi
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان