بک لینک

موضوع بسته شده است 
ادغام دو شرکت فعال در حوزه ارائه خدمات آموزش بازاریابی دیجیتالی
#1
Digital Vidya یک شرکت آموزشی فعال در زمینه بازاریابی دیجیتالی، به تازگی خبر داده که کمپانی Digital Academy India را خریداری و به خود ضمیمه نموده است Digital Academy India در زمینه ارائه خدمات آموزشی در حوزه بازاریابی دیجیتالی فعالیت دارد. این شرکت در اوت سال 2012 تاسیس شده و از آن زمان تا کنون بیش از 5000 کارشناس را در سراسر هند آموزش داده است. برنامه شاخص آنها، Certification Program in Digital Marketing موسوم به CPDM است.



      [تصویر:  58.png]



Digital Academy به آموزش تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها و ارائه سرفصل‌های آموزشی سفارشی و اختصاصی می‌پردازد.

به نقل از پایگاه هندی YourStory.com، مدیر عامل و بنیانگذار Digital Vidya معتقد است پیوستن Digital Academy India به آنها، باعث می‌شود موقعیت برتر Digital Vidya در صنعت آموزش بازاریابی دیجیتال تقویت گردد.

وی می‌گوید این خرید به ما کمک می‌کند بازار خود را گسترش داده و با بهره‌گیری از نقاط قوت و تجاربی که Digital Academy India در اختیار دارد، کم و کیف برنامه‌های صدور گواهینامه‌های بازاریابی دیجیتالی خویش را ارتقاء بخشیم.

بر اساس این گزارش، Digital Vidya در شش سال گذشته به طور مداوم در حال رشد و توسعه بوده و اکنون این شرکت ادعا می‌کند که بیش از 6000 کارشناس از بیش از 3000 برند در آسیا را طی 300 برنامه آموزش داده است.

Digital Vidya خدمات آموزشی اختصاصی به شرکت‌های مختلفی از جمله فیلیپس، اینتوییت، GE، سیسکو، Times Internet، سیتی بانک، ادوبی و غیره عرضه نموده است.


گفتنی است جزئیات این معامله اعلام نشده است.
 سپاس شده توسط M.Wilson
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان