بک لینک

گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک
#1
د . یه مژده به بچه های ریاضی بدم ،توسط کار گروه دبیران فیزیک کاری بسیار تاپ و عالی برای شما عزیزان حاضر شده و باید بگم این دبیران و کار گروه دبیران فیزیک ،فی سبیلا الله و جهت ، فقط خدمت به شما عزیزان بدون هیچ چشم داشتی  زحمت بسیار زیادی برای این محصول کشیده اند و ما وظیفه دونستیم که خدمت شما این مطلب را عرضه بداریم .در گام به گام کامل فیزیک رشتۀ ریاضی فیزیک پایۀ یازدهم   به عناوین درس ها از جمله : مغناطیس و الکتریسیته و تمرینات و پاسخ به سوالات متن درس و کاری در رستۀ کنکوری را ارائه دادن .همانطور که میدانید سر فصل های کتاب های فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی یکسان بوده و تفاوت این دو کتاب بیشتر در مسایل و پوشش برخی از مباحث خاص است . اما به هر حال از آنجایی که به طور کلی در کنکور برای رشته ی ریاضی چهل و پنج تست و برای رشته ی تجربی سی عدد تست (طبق سابقه ی چندین و چند ساله ی سازمان سنجش) از درس فیزیک طرح میشود ، و همچنین ضریب این درس در محاسبه ی معدل هر ساله دانش آموزان نسبت به سایر دروس بالاتر است ، این درس از لحاظ اهمیت برای هر دو رشته در جایگاه اول قرار دارد .
گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک
فیزیک سال یازدهم فضای فکری متفاوتی را نسبت به سال های قبل برای دانش آموزان ایجاد میکند . تا کنون دانش آموزان با مباحثی که مبانی رشته هایی مثل مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران و… بوده آشنا شده اند اما امسال که دانش آموزان یکسال بزرگ تر شده اند و به درک فیزیکی بالا تری رسیده اند قادر هستند مباحث مهمی چون : الکتریسیته ساکن ، الکتریسیته جاری (جریان الکتریکی) و الکترو مغناطیس را بفهمند ویاد بگیرند . این مباحث مبانی مهندسی برق و کامپیوتر و ..هستند . نمونه تصویر محصول در زیر توجه کنید
  • نعطاف پذیری : در مطالعه ی این درس تلاش کنید که بعد از اینکه تمامی فعالیت ها و کار درکلاس ها و پرسش ها و مسایل خود کتاب را قوووورت دادید ُسوالات متنوع و از تیپ های مختلف حل کنید .چرا که در مباحث الکتریسیته و مغناطیس دست طراح سوال بازتر  است.
  • مطالعه ی مفهومی این درس : به زبان ساده تر نسبت به سال های قبل بیشتر سعی کنید یاد بگیرید تا حفظ کنید !!! زیرا موضوعاتی که امسال با آنها روبه رو هستید به مراتب چالش برانگیزتر ، سخت تر و گسترده تر از سال های قبل و حتی سال دوازدهم است .
  • تمرین و تکرار : به شما قول می دهم شیرینی این درس باعث خسته شدن شما نخواهد شد!!
    منبع: گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک

پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان