بک لینک

چند روش هوشمندانه برای استفاده از پوکه در منزل
#1
12 روش هوشمندانه برای استفاده از سنگ پوکه در خانه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه از سنگ پوکه استفاده کنید؟ خوب ، این مقاله برای شما مناسب است.

از بین بردن پینه و خشکی پوست پا گرفته تا از بین بردن قرص از ژاکت مورد علاقه خود ، تمیز کردن کاسه توالت و موارد دیگر. بنشینید و آماده شوید تا از همه روش های هوشمندانه استفاده از سنگ پوکه متحیر شوید.


توجه: من استفاده از سنگهای پدیکور را توصیه نمی کنم ، به نظر من این سنگها نیز به خوبی کار نمی کنند. شما بهترین سنگ پوکه را در قسمت تمیز کردن فروشگاه دریافت خواهید کرد زیرا متخلخل تر است و به طور کلی کار بهتری انجام می دهد.

[تصویر:  18129019026681272500]


ژاکت ضد قرص

اگر در ژاکت مورد علاقه شما چند قرص جمع شده است ، سنگ پوکه خود را بردارید و آن را در امتداد ژاکت اجرا کنید تا آنها را از بین ببرد. بعد از اینکه سنگ را روی ژاکت مالیدید ، یک غلتک پرز را بگیرید و آن را در امتداد ژاکت خود اجرا کنید تا زنجیره ای را که تازه برداشته اید از بین برود. اگر یک سنگ پوکه ارزان بخرید ممکن است در حالی که روی ژاکت خود را می مالید ، پوسته پوسته شود.

برداشتن مو

اگر موهای بدن ندارید و دوست ندارید ، می توانید از سنگ پوکه برای از بین بردن موها استفاده کنید. سنگ پوکه خود را حدود 5 دقیقه در آب گرم خیس کنید. سپس پوست خود را با صابون کف کرده و سنگ پوکه را با حرکت دورانی به مدت 1-2 دقیقه روی پوست بمالید. ملایم باشید یا ممکن است باعث تحریک پوست شما شود. صابون را خشک و خشک کنید. اگر موها از بین رفته اند ، با لوسیون کف بزنید ، یا اگر برخی از موها را از دست دادید مراحل سنگ پوکه را تکرار کنید.

[تصویر:  aid2032391-v4-1200px-%22Ladder%22-Jeans-Step-8.jpg]

خوشبو کننده هوا

یک سنگ پوکه جدید بردارید و حدود 30 قطره روغن اساسی مورد علاقه خود را اضافه کنید یا مخلوط کنید. بر روی سنگ بیندازید و سپس یک بشقاب زیر آن قرار دهید و روی یک پیشخوان بنشینید. از آنجا که بسیار متخلخل است ، باعث می شود روغن ها در هوا پخش شوند و خانه شما را تازه کنند. برای حمام یا اتاق های کوچکتر در خانه شما عالی است.
حلقه در توالت

اگر توالت شما دارای آن حلقه زرد ناخوشایند است ، سنگ خود را بگیرید ، این کار باعث برهم خوردن مشکلات می شود. سنگ پوکه خود را مرطوب کرده و به آرامی و با حرکات دورانی که حلقه در توالت است سنگ را بمالید. ابتدا سنگ خود را مرطوب کنید وگرنه توالت را خراش می دهد.
فر خود را تمیز کنید

چه کسی می دانست شما می توانید برای تمیز کردن اجاق گاز از پوکه استفاده کنید ؟! بله ، می توانید سنگ پوکه خود را مرطوب کنید و از این روش برای از بین بردن هر غذایی که از وعده های غذایی شما پخته اید چکه کرده است. این یک گزینه عالی برای استفاده از پاک کننده های خشن است که شما را خفه می کند. همچنین ، برای ایده های بیشتر ، این دستورالعمل های تمیز کردن طبیعی را بررسی کنید.


شلوار جین پریشان

شلوار جین پریشان در حال حاضر بسیار محبوب است و شما می توانید از سنگ پومیس برای ناراحتی شلوار جین خود استفاده کنید. ناحیه ای را که می خواهید آن را خشن کنید پیدا کنید و با استفاده از سنگ پوکه در امتداد شلوار جین مالش دهید تا شلوار جین را پاره کرده و پریشان کنید. می توانید آموزش های ویدئویی را به صورت آنلاین پیدا کنید که گام به گام شما را در این زمینه راهنمایی می کند.


از بین بردن موی حیوانات خانگی

موهای حیوان خانگی را روی فرش یا مبلمان خود داشته باشید ، می توانید از سنگ برای خلاص شدن از آن استفاده کنید. این ویدئو را مشاهده کنید و به شما نشان می دهد که این روش چقدر آسان و موثر است.


مقیاس کربنات کلسیم را در استخر خود حذف کنید

کربنات کلسیم همان ترکیب سفید و پوسته پوسته ای است که در خط آب استخر مشاهده خواهید کرد. اگر استخر شما از کاشی یا بتن ساخته شده است ، می توانید از سنگ پوکه معدنی برای رسوب زدایی استفاده کنید. اگر استخر شما غشای لاستیکی دارد و یا پلاستیک است از این روش استفاده نکنید.

برداشت ذرت

میخچه تجمع پوستی دردناکی است که در اثر فشار ناهموار روی پاها ایجاد می شود. برای درمان میخچه با سنگ پوکه می توانید ابتدا پایتان را به همان اندازه که می توانید برای مدت ده دقیقه آن را گرم کنید ، در یک حمام پا قرار دهید ، سپس ذرت را با یک سنگ پوکه خشک سمباده بزنید. این روش برای از بین بردن کامل ذرت ممکن است چندین روش درمانی داشته باشد.


از بین بردن رنگ از روی پوست

اگر شما چیزی مثل من هستید ، نتیجه نقاشی به همان اندازه سطحی است که در آن نقاشی می کنید ، روی دست و بازوی شما رنگ آمیزی می کند. برای جلوگیری از استفاده از پاک کننده های معمول پتروشیمی ، دست ها و بازوان خود را در آب گرم خیس کنید و سپس یک سنگ پوکه را روی مناطق پوشانده شده با رنگ بمالید.
خنثی سازی بوهای موجود در یخچال شما

اگر در یخچال خود غذایی بدبو مانند ماهی قزل آلا یا کیمچی دارید ، سعی کنید یک سنگ پوکه خشک را روی همان قفسه قرار دهید. سنگ پوکه باید بوی آن را خنثی کند تا بتواند از طعم غذاهای دیگر که در یخچال نگهداری می کنید لذت ببرید. البته در رابطه با مزایای پوکه در بیرون از خانه هم می توانید اطلاعات خوبی در این لینک به دست آورید.


مانیکور

سنگ های پوکه می توانند یک مانیکور عالی برای شما انجام دهند. دستان خود را با آب گرم مرطوب کنید و سپس به آرامی در اطراف بستر ناخن کار کنید. دستان خود و سنگ پوکه را مرطوب نگه دارید و مطمئن شوید که پس از آن مرطوب می شوید!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان