بک لینک

موضوع بسته شده است 
پاك كردن يك رنگ در فتوشاپ
#1
سلام دوستان.
در فتوشاپ چطور ميتونم كاري كنم كه يك كد رنگ مشخص پاك شه تو عكس.
براي مثال:
من يه عكسي دارم كه يه قسمت هاييش با رنگ خاكستري (#f7f7f7) هست،من ميتونم با استفاده از ابزار Background Eraser Tool پاك كنم تا ديگه چيزي اونجا نباشه.
اما اگه اون رنگ در قسمت هايي به صورت جزئي به كار برده شده باشه كار من سخت ميشه.چطوري ميتونم بگم اي جناب فتوشاپ ، تو عكس ، پيكسل به پيكسل بگرد و هرچي رنگ #f7f7f7 پيدا كردي از صحنه روزگار حذفش كن.

همچين چيزي امكان داره؟
#2
داداش پویا شما میتونی با استفاده از patch tools دوره اون قسمت خاکستری دیره بکشی و اون رو با استفاده از moov tools به جایه دلخاه و ببری با همون رنگ اما اگه میخوای کامل ورداری عکس رو بزار تا درستش کنم.
 سپاس شده توسط SOLEYMAN ، Miss Azad ، Fesghel ، پويابهروش
#3
کاری که آقای هکر می گن هم میشه ولی نه با اون ابزار استمپ بهتره!!(یادتون باشه قلمو اش هادرنس اش 0 باشه!!) البته با اون هم میشه!!
ولی خب نمی دونم اگه اندازه عکس رو بزرگ کرده و از SELECT>COLOR RANG صفحه ای باز میشه یکی از بخشایی که اون رنگ رو داره انتخاب کرده و با کم و زیاد کردن fuzziness مقدار سکلکت را انتخاب کرده و ok را بزنید حالا کل اون بخشهایی از اون تصویر که دارید انتخاب شده حالا نیتونید پاک یا با ctrl+u رنگش رو عوض کنید!! بعد هم عکس رو به اندازه قبلی اش برگردونید!!
نکته1: انتخاب بر تمام لایه هاست !! و تغییر رنگ مختص به یک لایه است!!
نکته2: مرداد از زیاد کردن اندازه تصویر بالا بردن دقت انتخاب است!!
اگر ازم ناراحتید حلال کنید....
 سپاس شده توسط Fesghel ، sh.karimi ، y235 ، پويابهروش
#4
دوستان گلم ، پویا جان میخواد اینکار با دادن کد رنگ به فتوشاپ انجام بشه ، وگرنه صدتا راه واسه پاک کردن یه ناحیه هستش ، آقا پویا فک نکنم همچین امکانی باشه ک با دادن کد رنگ بشه پاک کرد ، ولی جوینده یابنده است ، تو گوگل و . . . سرچ کنید
فکر کنم دوباره برگشتم . . . .
<> عاشـقــم ، عـاشـق اون بـالـاســری . . .</>
 سپاس شده توسط y235 ، پويابهروش
#5
خب مهسا خوبی !! خب این که کاری نداره این ابزازی که من گفتم درحقیقت رنگی رو پاک می کنه که رنگ forground است اگر روی اون دبل کلیک کنید و در پنجره ی باز سمت راست پایی در کارد کد رنگ رو وارد کینید و ok را بزنید و اون وقت color rang را باز کنین و بدون انتخاب رنگ ok را بزنید دقیقا همون رنگ انتخاب میشه!!
اگر ازم ناراحتید حلال کنید....
 سپاس شده توسط y235 ، پويابهروش
#6
مي تونيد يه قسمت كوچيك از اون قسمت رو با يكي از ابزار ها سلكت كنيد و بعد از منوي Select گزينه ي Similars رو بزنيد تا همه ي نقاطي كه اين رنگ را دارا هستند سلكت شوند. حال هؤ كاري كه مي خواهيد با آن بكنيد.
 سپاس شده توسط y235 ، پويابهروش
#7
آقا پویا ک اصن نیست Big Grin . . . اصلا حواسم به ابزار Magic Wand نبود با این ابزار میتونید با یک کلیک روی ناحیه رنگ مورد نظر تمامی نقاط همرنگ رو هم select کنید .

عکس این ابزار در فتوشاپ :

[تصویر:  Capture.png]
فکر کنم دوباره برگشتم . . . .
<> عاشـقــم ، عـاشـق اون بـالـاســری . . .</>
 سپاس شده توسط رهنمافرد ، y235
#8
البته اين ابزار در تمام عكس اين كار را انجام نمي دهد و فقط تا جايي كه رنگ ادامه داشته باشد سلكت مي شود.
 سپاس شده توسط Miss Azad ، y235 ، پويابهروش
#9
بهترین کار همون کالر رنجی است که عرض کردم!!
اگر ازم ناراحتید حلال کنید....
 سپاس شده توسط y235 ، پويابهروش
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان