بک لینک

موضوع بسته شده است 
بلاگفا از کار افتاد!
#21
حرف من هم همین هست , حق انتخاب با خود کاربر هست. فقط اعتراض بنده به این است که نباید به بلاگفا که هزاران نفر برای ان جان می دهند , توهین شود.

شاید از نظر شما ان سرویس افتضاح است , اما از نظر خیلی ها بلاگفا بهترین هست. بنابر این باید یاد بگریم که به حق انتخاب کاربران احترام بگذاریم و نظر خود را بر دیگران تحمیل نکنیم.
#22
این رو با شما موافقم.
ولی حرف من هم کاملا منطقی و درست است.
#23
بله , کسی نگفته هست حرف شما نا درست هست. فقط منظور من همان کلمه " افتضاح " هست. وگرنه با بقیه حرف های شما کاملا موافق هستم.
#24
خواستم اغراق کنم.
ممنون
#25
بحث سر امکانات کم بلاگفا نیست! بحث سر قطعی های متعدد بلاگفا است. بحث سر بی توجهی مدیر بلاگفا به وبلاگنویسان است. بحث روی این مسائل پیش پا افتاده است.
برای همین به عقیده من واقعا بلاگفا افتضاح شده است.
#26
در وبلاگ شخصی آقای شیرازی می خوانید:
"اگر سوال یا مشکلی مرتبط به وبلاگ دارید لطفا ایمیل بزنید چرا که نظرات این وبلاگ مربوط به محتوای وبلاگ یا شخصی است و نظرات مربوط به مشکلات جهت نمایش تایید یا پیگیری نخواهند شد"

کدام ایمیل آقای شیرازی؟
همان ایمیلی که شاید رمز عبورش را هم فراموش کردید همان اوایلی که بلاگفا مشهور شد و شما را درگیر حسابهایتان کرد. یادتان که هست؟
همان ایمیلی که می توانید با کلیک کردن یک دکمه همه ی آن هزاران نامه دریافتی را حذف کنید؟
کیست که نداند بلاگفا در طول سه روز گذشته ساعت ها و در نوبت های مکرر از دسترس خارج شده است؟ ایا این را هم باید با ایمیل به شما اطلاع بدهیم؟ نه آقای شیرازی شما به حسابهای بانکی ات برس.چرا ما باید با ایمیل زدن های بی خودی وقت شریفتان را بگیریم؟
راستی برای آن تبلیغ بالایی؛ ماهیانه چقدر میگیرید؟ هرچقدر هست لابد آنقدری هست که باعث شده بقیه رو آدم حساب نکنی
پی نوشت:
شاید این پست رو مدیران سایت حذف کنن. نمی دونم چرا! شاید چون آقای شیرازی اینقدر قدرت داره که بتونه با یه تحریم یا ... به امثال این سایتها ضربه های جبران ناپذیر بزنه . البته شاید ...
#27
لطفا توجه داشته باشید جواب دادن روزانه به بالای 500 ایمیل کار خیلی مشکلی هست , روزانه همین تعدادی که گفتم به ایمیل اقای شیرازی ارسال می شود و ایشون نمی توانند به این ایمیل ها پاسخ دهند.

تنها راه این مشکل ایجاد یک تیم پشتیبانی هست.
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان