بک لینک

سایت محمد جواد مافی حذف شد
#1
نقل قول: در سال گذشته (1393) بیش از یک میلیون و سیصد هزار وبلاگ در سرویس بلاگفا به ثبت رسید که با وجود  سیاست حذف وبلاگهای آزمایشی، غیرفعال و اسپم بیش از نهصد و چهل هزار وبلاگ(942340) در پایان سال همچنان فعال بودند و از این تعداد نیز بیش از هشتصد و هفتاد هزار وبلاگ(877079) دارای حداقل یک مطلب هستند.
همچنین در سال گذشته جمعاً بیش از پانصدهزار وبلاگ غیرفعال (بدون محتوا و یا عدم فعالیت چند ساله) حذف شدند.
اما در سال گذشته تغییرات قابل توجهی در نرم افزار سایت جهت جلوگیری از اسپم صورت گرفت بطوریکه از لحاظ آماری شاهد کاهش هشتاد درصدی نظرات اسپم در وبلاگها بودیم در حالیکه حجم اسپم چندین برابر و  اسپمرها نیز هوشمندتر شده بودند. قطعاً کاربران با سابقه تر شاهد کاهش  محسوس نظرات اسپم و تکراری در بخش مدیریت وبلاگ خود بوده اند.
همچنین در اسفند ماه تغییراتی در معماری و سرورهای سایت جهت ارائه شکل بهتری از خدمات صورت گرفت و این تغییرات سرعت دسترسی به وبلاگها را بیشتر و مکث یا تاخیری که گاهگاهی که بخشی از کاربران در دسترسی به وبلاگها داشتند تا حدود زیادی برطرف شد.
همچنین تغییراتی در بخش مدیریت با هدف بهینه سازی این بخش با مرورگرهای جدید اینترنتی صورت گرفت و در نهایت نمای جدید سایت از ابتدای سال 1394 فعال شد. 
نمای جدید سایت با الهام از روند و متدهای جدید طراحی سایت و فناوری مورد استفاده کاربران طراحی شده و سعی شده است تا حد امکان سبک تر، ساده تر و سازگار با مرورگرهای موبایلی باشد.
تغییرات در سال جاری ادامه خواهد داشت و امیدواریم بخشی از خواسته و انتظار کاربران برآورده شود.
این متن از بلاگفا بود و سایت آقای محمدجواد مافی هم حذف شده
http://mjmafi.blogfa.com/
پاسخ
#2
حالا مگه تو وبلاگ آقای مافی چی بوده؟
بلاگفا کلا سیستم مضخرفیه.
وبلاگ خودم رو هم حذف کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط E-Beshkani
#3
میتونید تاریخچه رو ببینید 
http://web.archive.org/web/*/http://mjmafi.blogfa.com/
پاسخ
#4
سلام
مطمئنید که خودشون حذف نکردن؟ آخه تهمت زدن به کسی گناه خیلی بزرگیه اگه مطمئن نیستید نباید به بلاگفا تهمت حذف کردن بی مورد بزنید.
واقعاً عجیبه به خودمم توهین میکنم میگم بی کارم که 24 ساعته اینجا پلاسم پستم حذف میشه به نظرم بهتره دیگه فعالیت نکنم چون به ضرر انجمن هستم و فقط دارم محیط تجاری رو آموزشی اش میکنم که خب این یعنی اختشاش این محیط توسط بنده!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط pouya.raie


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان