بک لینک

موضوع بسته شده است 
از MyBB چه میدانید ؟
#1
سیستم MyBB چیست ؟

MyBB یک سیستم انجمن ساز قدرتمند است که با داشتن هزاران مصرف کننده به جرات از قدرتمندترین گروهای برنامه نویسی جهان به شمار می آید . 
شما با کمک MyBB میتوانید یک انجمن گفتگو مانند بسیاری از انجمنهای گفتگو دیگر داشته باشید این کار به سادگی قابل انجام است شما نیازی نیست که برای این کار پولی پرداخت کنید چون این سیستم کاملا رایگان میباشد .
از ویژگی های بزرگ این سیستمها این است که دارای پلاگینها و قالبهای متعدد میباشند که میتوانند نیازهای مختلف مدیران انجمنها را برآورده سازد .


شما هم اکنون میتوانید این سیستم را از سایت سازنده آن دریافت کنید

مای بی بی چیست؟

MyBulletinBoard یا به اختصار MyBB (مای بی بی) سیستمی است که بر پایه زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL نوشته شده است. پلاگین (افزونه) ها و تم (پوسته) های طراحی شده برای این سیستم آن را بیش از پیش حرفه ای تر و کاربر پسندانه تر کرده است. این سیستم توسط Chris Boulton ساخته شده و توسط گروه MyBB پشتیبانی می شود. امکانات و ابزار های جدید در نسخه ۱٫۴ باعث شده این سیستم جایگاه برتری را در بین سیستم های انجمن ساز به خود اختصاص دهد. در حال حاضر مای بی بی یکی از پرطرفدارترین سیستم های انجمن ساز در ایران می باشد . MyBB یک برنامه انجمن*ساز رایگان و متن*باز می باشد. قابلیت توسعه بالا و انعطاف پذیری بی*مانند MyBB باعث شده است این نرم*افزار انجمن*ساز همواره با مجموعه*ی گسترده*ای از افزونه*های کاربردی و پوسته*های زیبا و متنوع*اش شناخته شود!
Heart
بازگشت حباب یخی 94/2/12 
 سپاس شده توسط ALIREZA 12
#2
منبع : http://supportmybb.ir/Forum
این روزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده ، به راستی کدام گاو مقصر است؟
 سپاس شده توسط Mr.ali ، AliTayefi
#3
سلام ، ممنون از اطلاع رسانی تون . اما یه سوال کاش یه بررسی و مقایسه ای بین چندتا انجمن ساز هم (سر فرصت انجام بشه) . موفق باشید
#4
مرسی دوست عزیز 53
#5
آقای [b]tiktak[/b] منبع را بنویسید68

مُرد !
 سپاس شده توسط mahdi-yas
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان