بک لینک

موضوع بسته شده است 
با بهترین کتابخانه های آنلاین دنیا آشنا شوید
#1
کتابخانه های دیجیتال، وب سایت هایی هستند که به روزترین مقالات، کتاب ها و مجلات را به صورت دیجیتال در آورده و بر روی وب سایت خود منتشر می کنند. این محتواهای علمی و آموزشی با پرداخت مبلغ کمی به عنوان حق عضویت در اختیار کاربران قرار می گیرد. ما در ادامه به معرفی چند کتابخانه دیجیتال و آنلاین دنیا می پردازیم:

world Library

"کتابخانه عمومی جهانی" یکی از بزرگترین کتابخانه های آنلاین است. این وب سایت از 1996 تاسیس شده است. مدیران این وب سایت، بهترین کتاب ها را در زمینه های ادبیات، تاریخ، کتاب شناسی، واژه شناسی، دایره المعارف ها و دیگر آثار را به زبان های مختلف از سرتاسر جهان گردآوری کرده و بر روی وب سایت منتشر کرده اند.
کاربران می توانند با پرداخت $8.95 به صورت سالانه دسترسی کامل به کتاب های این مجموعه را داشته باشند و تمام محتوای آنها را مشاهده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از کارت عضویت مجازی که در اختیار شما قرار می گیرد کتاب های مورد علاقه خود را به صورت صوتی دانلود کنید.

Lynda

وب سایت لیندا یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های آموزشی است. شما در این وب سایت می توانید موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کرده و فیلم های آموزشی مرتبط را مشاهده کنید. با پرداخت 25$ می توانید به کلیه فیلم های آموزشی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید در کنار این فیلم ها، فایل آموزشی مرتبط را دانلود کرده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید. شما می توانید فیلم های آموزشی را بر روی گوشی های خود مشاهده کنید.

Amazon

وب سایت آمازون یکی از معروفترین وب سایت های فروش کتاب است. البته هم اکنون در این وب سایت کالاهای دیگر نیز به فروش می رسد اما در همه دنیا این وب سایت را به عنوان بزرگترین فروشگاه کتاب در دنیا می شناسند. از ویژگی‌های این وب سایت می توان به امکان ورق زدن و مطالعه نسخه دیجیتال کتاب‌ها اشاره کرد. این شرکت همچنین با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، کتاب های مختلف را بر اساس درخواست کاربران چاپ می کند. در این روش بجای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، نسخه دیجیتال کتاب نگهداری می شود وپس از سفارش مشتری، کتاب ها چاپ و برای مشتری ارسال می شوند.
اگر شما هم می خواهید از این کتابخانه های دجیتال استفاده کنید می توانید با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت های مجازی خودتان اقدام به عضویت در این سایت ها کنید.
 سپاس شده توسط modhamatan ، Elahi ، E-Beshkani
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان