بک لینک

افزایش بازدید
#1
سلام
سایت ما هست به آدرس http://www.khoorshid.ir
میخوام ببینم جهت افزایش بازدید روزانه سایتمون چه کار هایی میتونم انجام بدم
ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
پاسخ
#2
یه مقدار در این باره تحقیقات کردم یه سری مطالبی بهم گفتن
مثلا یک مورد اینکه باید سایت نسخه موبایلی داشته باشه که برای اون هم یک سری مطالعاتی انجام دادم مثلا سایت http://www.mobify.com/ رو بهم معرفی کردند که نتونستم باهاش کار کنم
اگه میتونید در این زمینه هم راهنماییم کنید
ممنون
پاسخ
 سپاس شده توسط PC1
#3
سلام و درود
در صورتیکه تمایل دارید در موتور های جستوجو نظیر گوگل به رتبه مناسبی دست پیدا کنید و از طریق جستوجو کاربر بدست آورید با یک متخصص سئو در تماس باشید ولی اگر تنها هدف شما وارد کردن کاربران به وبسایتتان است به تبلیغات بنری برای صفحه اصلی رو بیاورید . در صورتیکه قصد توسعه فروش محصول خاصی را دارید با یک مشاور بازاریابی اینترنتی صحبت کنید تا تبلیغات شما را متمرکزتر سازد . 
موفق باشید

پاسخ
 سپاس شده توسط PC1 ، TYphon
#4
همیشه هزینه کردن رو آخرین راه حل در نظر بگیرید,,, شاید که خودتون هم بتونید از پسش بر بیاد و کمی هم سئو یاد بگیرید.
اگه بخوام خیلی خیلی سریع چندتا نکته بگم:
» یه قالب خوب و سئو شده از اینترنت پیدا کنید.
» در مطالبتون عنوان های مهم رو داخل تگ های <h1> و >h2> بزارید.
» در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید ومطالبتون رو به اشتراک بزارید. (چند ده آیدی فیک تو فیسبوک بسازید و لینک سایتتون رو در timeline و گروه ها به اشتراک بزارید [تصویر:  Smiley_4_48.png])
» و اینو هم بگم که تا میتونید در اینترنت دوست پیدا کنید.
کانالم 
تلگرامم
@Su_Hard
پاسخ
 سپاس شده توسط PC1 ، HSG
#5
میتونید با سرچ کلمه ی "آموزش سئو" در گوگل به سایت ها و مقاله های مفیدی میرسید.
خودتون میتونید اصول سئو را به راحتی یاد بگیرید.
دیگه وبمستر نیستم...
پاسخ
#6
ممنون از راهنمائی هاتون
درباره ایجاد نسخه موبایلی میتونید به من کمک کنید؟؟؟؟
پاسخ
#7
(95-1-26، 05:05 عصر)khoorshid نوشته است: ممنون از راهنمائی هاتون
درباره ایجاد نسخه موبایلی میتونید به من کمک کنید؟؟؟؟

سایتی که شما گفتید میخواید باهاش نسخه ی موبایلی بسازید, نسخه ی موبایلی سایت شما رو در یک آدرس دیگه درست می کنه,,, و اینجوری یکم سخته که بخواید نسخه ی موبایلی سایتتون رو در معرض دید کاربران بزارید. اینجوری:
از اون گذشته اینجور سرویس ها محدودیت هایی دارن.
بهترین کار اینه که یه قالب رسپانسیو نصب کنید. پیدا کردنش هم خیلی کار سختی نیست. افرادی هم هستند که اینکار رو با هزینه براتون انجام میدن.
کانالم 
تلگرامم
@Su_Hard
پاسخ
#8
سلام دوست عزیز روند سئو سایت یک عملیات پیوسته و اهسته است پس شما هم میتوانید به مروز به آموزش سئو بهینه سازی سایت خود را انجام دهید من سایت شما را بررسی کردم قالب شما در صفحه اول در سایت gtmetrix حجم 5.65 mb داراست از طرفی سرعت لود شما 7 ثانیه است که این برای خزنده و ربات های گوگل بسیار بالاست پس باید برای شروع یک قالب مناسب انتخاب کنید و بدانید هاست خوب سرمایه است برای ایندکس بهتر شما باید سایت در گوگل وبمستر ثبت کنید و برای ان سایت مپ مشخص کنید و برای شروع از ابزار fetch as گوگل برای سرعت در ایندکس مطالب استفاده کنید برای بازدید هم شما میتوانید با هزینه در سایت های مرتبط تکرار میکنم سایت های مرتبط که ctr کلیک رو تبلیغ شما بالا باشد استفاده کنید اگر میخواهید هزینه نکنید میتوانید از شبک های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام با جمع کردن follower محصولات خود را به نمایش نشان دهید و بازدید کننده جمع کنید البته این به صورت کلی بود موفق باشید.
پاسخ
#9
(95-1-27، 03:21 عصر)seospecialist نوشته است: سلام دوست عزیز روند سئو سایت یک عملیات پیوسته و اهسته است پس شما هم میتوانید به مروز به آموزش سئو بهینه سازی سایت خود را انجام دهید من سایت شما را بررسی کردم قالب شما در صفحه اول در سایت gtmetrix حجم 5.65 mb داراست از طرفی سرعت لود شما 7 ثانیه است که این برای خزنده و ربات های گوگل بسیار بالاست پس باید برای شروع یک قالب مناسب انتخاب کنید و بدانید هاست خوب سرمایه است برای ایندکس بهتر شما باید سایت در گوگل وبمستر ثبت کنید و برای ان سایت مپ مشخص کنید و برای شروع از ابزار fetch as گوگل برای سرعت در ایندکس مطالب استفاده کنید برای بازدید هم شما میتوانید با هزینه در سایت های مرتبط تکرار میکنم سایت های مرتبط که ctr کلیک رو تبلیغ شما بالا باشد استفاده کنید اگر میخواهید هزینه نکنید میتوانید از شبک های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام با جمع کردن follower محصولات خود را به نمایش نشان دهید و بازدید کننده جمع کنید البته این به صورت کلی بود موفق باشید.

سپاس از پاسختون
لطف کردید
پاسخ
#10
سایت من فروشگاهی میباشد و نیاز دارم که بیشتر دیده بشه.
http://www.gach.co/fa/
ممنون از راهنمایی شما
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان