بک لینک

اسکریپت تماس رایگان از سایت
#1
با سلام


هدف از این تاپیک معرفی سیستم تماس رایگان از سایت برای مراجعه کنندگان سایت ها می باشد، توسط این سیستم کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند میتوانند با شما تماس تلفنی رایگان بگیرند و به صورت رایگان و با کیفیت بالا با شما تماس بگیرند، در صورتیکه در سامانه ما ثبت کنید از یکماه تخفیف بهره مند خواهید شد.

[b]جهت تست این سیستم به سایت http://venusak.com مراجعه کنید و در قسمت بالا چپ بر روی تماس رایگان کلیک نمایید، در صفحه ظاهر شده بر روی تماس کلیک کنید مرورگر شما سوالی از شما برای فعال شدن میکروفن می پرسد آن را تایید کنید.
[/b]

هزینه این سیستم از 65.000 تومان در سال می باشد


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 88146621 و 09213787319 تماس بگیرید.

با تشکر
پاسخ
#2
چرا کار رو انقدر سخت میکنید !؟
شماره پشتیبانی رو در فوتر سایت میزاریم ، هرکی خواست زنگ بزنه . 
به دنبال ایده های بهتر باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط HSG
#3
ببخشید یعنی از طریق کامپیوتر تماس گرفته میشه؟ یعنی نیاز داره که کاربر و سرویس دهنده رو کامپیوترش هدست میکروفون دار داشته باشن؟
به نظرم برای پیشرفت بهتره یه سرویس رایگان (حتی شده Trial) هم بذارید تا فروشگاه هایی که نیاز دارن اول تست کن بعد اگه به نظرشون خوب بود بخرن.
واقعاً عجیبه به خودمم توهین میکنم میگم بی کارم که 24 ساعته اینجا پلاسم پستم حذف میشه به نظرم بهتره دیگه فعالیت نکنم چون به ضرر انجمن هستم و فقط دارم محیط تجاری رو آموزشی اش میکنم که خب این یعنی اختشاش این محیط توسط بنده!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط PC1
#4
من برنامه نویس هستم، اگر امکانش هست در مورد تعرفه ها بیشتر اطلاعات بگذارید، یعنی اون پلن که گفتید 65 تومن در سال هست، چه تعداد تماس یا ... رو شامل می شه؟ به چه صورت هستش؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان