بک لینک

چگونه در گوگل اول باشیم
#1
http://zarinseo.ir/index.php/article/41-google-first
چگونه در گوگل اول باشیم
احتمالا برای شما مدیران سایت هم سوال چگونه در گوگل اول باشیم به وجود آمده است. در حال حاضر اول بودن در گوگل دغدغه بسیاری از افراد است که می خواهند با این روش بازدید سایت خود را بالا ببرند و یا از این طریق کسب و کار خود را رونق ببخشند. شرکت زرین سئو با تجربه فراوان و سابقه درخشان در این زمینه به شما خدمت رسانی می نماید. برای اینکه سایت شما در نتایج گوگل اول باشد باید اصول سئو را به خوبی در سایت خود پیاده سازی نمایید. شما می توانید با کلیک بر روی کلمه چگونه در گوگل اول باشیم وارد سایت ما شده  و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.
پاسخ
#2
سلام
ممنون از اطلاعات خوبتون. ولی چطور میشه بعضی از سایتها خیلی از این نکات رو رعایت نمیکنن ولی رتبه خیلی خوبی هم تو گوگل دارن؟ حتما از ربات یا برنامه های خاصی استفاده می کنن، درسته؟
پاسخ
#3
مطمئن باشید اگر سایتی بدون زیر ساخت مناسب بیاد در نتایج بالا به روش های کلاوه سیاه مطمئن باشید در مدتی بعد افت میکنه و شاید به صفحات 10 15 پرت شه
 اما اگر سایتی SEO on page  رو کامل انجام داده و اونقدر لینکی که شمامد نظرتون هست رو نداره  ولی در نتایج هست حتما گوگل فاکتور های دیگ رو برای لیاقت بودن او.ن سایت در نتایج در نظر  گرفته.
پاسخ
#4
الان دیگه سئو به راحتی گذشته نیست و سختی های زیادی رو داره. سخت میشه سایت رو بالا آورد.
پاسخ
#5
الگوریتم گوگل چن وقت یک بار عوض میشه و اصلا نمیشه چیزیو پیش بینی کرد
پاسخ
#6
الان بهترین روش برای بالا اومدن سایت چیه ؟ که در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه برسیم ؟
پاسخ
#7
با سلام .

دوست داشتیم مبلغ های پیشنهادی شما نیز در این مطالب درج می شد که مخاطبان بهتر با خدمات شما آشنا شوند .

با تشکر از زحمات شما دوست عزیز .

مدیریت شرکت معین کانتین .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان