بک لینک

موضوع بسته شده است 
مشکلات رزبلاگ!!
#11
(92-6-25، 04:43 عصر)amc10 نوشته است: ولی محسن جان سرویس قابل اعتمادی نیست!
همانطوری که mortezaal گفت ورودی گوگل کم شده و آمار بازدید و الکسا همه چیش افت کرده.
من اعتماد نمیکنم به همچین سرویسی.
اگر بخواد هر روز قطع باشه یا پشتیبانی نداشته باشه،چطور سایت های بزرگی در این سرویس میشه راه انداخت؟؟؟
رزبلاگ=امکانات
دیگه هیچی نداره
امید واریم رزبلاگ به هر حال مشکلاتش رو برطرف کنه

عزیزم من خودمو کشتم 20 خط نوشتم این مشکلات برای هر سایت یا هر چیزی پیش بیاد و کم شدن ورودی گوگل بعد از دست شدن سرور و مشکلات در کمتر از یک هفته درست میشه اونم یه مشکلی که بعد 2 سال یک بار پیش اومده ! مشکلات تو تمام زمینه ها وجود داره ! اون وقت شما میاید میگید قابل اعتماد نیست و هر روز میخواد قطع بشه به درد نمی خوره ؟ 10 خط نوشتم در مورد امنیت و بالا رفتن سرعت لود فعلیش باز شما میگید رزبلاگ = امکانات و هیچی ؟ مثل این که فقط میخواید حرفی رو که دوست دارید بزنید یا هر چیز دیگه ای و اصلاٌ به واقعیت کاری ندارید !! این مشکل تقریباٌ حل شده غیر از این ارور سایت مپ که به زودی حل میشه !
(92-6-25، 05:20 عصر)mortezaal نوشته است: من کاری به کسی ندارم. بنده چهار وبلاگ در رزبلاگ دارم که وضعیت هر 4 وبلاگ مشابه هم هست.
در گوگل وبمستر برید نگاه کنید سایت مپ ارور میده. جواب تیکت ها رو که ماشالله نمیدن بهونشونم اینه که تعداد تیکت ها زیاده کمی صبر کنید. الان دو هفته هست که منتظر پاسخ مدیران هستم.
عکسی که ضمیمه کردم نگاه کن. ایندکس هام کم شده. مطالب جدیدی هم که ارسال کردم شناسایی نمیکنه ...
نقل قول: رزبلاگ از نظر هر لحاظ بهترینه !
در حال حاضر اینطور نیست.
من که اصلا از وضعیت فعلی راضی نیستم و هیچ پیشرفتی بعد از تغییرات رزبلاگ احساس نکردم.

عزیز ، الان همه مشکلات حل شده و سرعت لود رو اوجه ، فقط این ارور سایت مپ مونده که به زودی حل میشه ، اگر تو گوگل هم در مورد این ارور سرچ کنید ( پندینگ ) متوجه میشید که برای سروره و برای خیلی سایت ها تو دنیا پیش اومده و الان هم برای یک سرویس وب دهی رایگان پیش اومده که به زودی حل میشه ! شما وقتی انقدر امکانات رو رایگان میخواید باید تحمل مشکلات سرور اونم تو چند سال یک رو برای حداکثر 1 هفته داشته باشید !
#12
آقایون خواهش می کنم همیشه تو اینجااین بحثا هست و این عادیه این که ما بیایم سرویسای دیگه رو تخریب بکنیم یا بگیم سرور من بهترینه نه اینطوری نیست من سرویسای رز بلاگ، بلاگ دات ای ار، پرشین بلاگ، بلاگفا،میهن بلاگ ،ثامن بلاگ رو امتحان کردم. و جالبه بدونید برای من  سرویسی که همه  خیلی ازش تعریف می کردند بلاگ دات آی ار خوشم نیومد این علتش این نیست که عیب از سرویس وبلاگدهی است ببینید هیچ چیز کامل نیست هر سرویسی یه عیبایی داره یه خوبیایی و هر وبلاگنویسی یه سری خصوصیات براش مهمه.
این که بیایم سرویس ایکس بده در حقیقت به علاقه مندان اون توهین کردیم همین رز بلاگ با تمام مشکلاتی که می گین این خوبیو داره که انجمن کنارش داشته باشه کاری ندارم بد یا خوب اینو داره یا بلاگفا یه چیز خیلی خوبش اینه که آپدیت شدن وبلاگ هایی از سرویس خودش رو بهم خبر میده و ...
در آخر تاکید می کنم هر کسی براش یه چیز مهمه و مسلما بهترین سرویس من بهترین شما نیست!
با تشکر!
اگر ازم ناراحتید حلال کنید....
 سپاس شده توسط AliTayefi ، mortezaal ، ipry ، mboy2050 ، aliseydali
#13
حانم sh.azad این که چیز جدیدی نیست. همیشه بوده و هست.
هدف از ایجاد این تاپیک، بررسی مشکلات و  مشخص شدن وضعیت فعلی سیستم رزبلاگ بوده که پاسخ روشنی از طرف دوستان داده نشد.
 سپاس شده توسط Miss Azad ، mboy2050
#14
آخه رزبلاگ سرویسه؟
با چنان ادعا یی میگه سرویس سایت ساز انگار ازوردپرس و نیوک و دروپال سر تره.
اسمشو گذاشته سرویس رایگان!!کدوم سرویس رایگان امکانات لازم رو محدودمیکنه و برای فعال سازیش پول میگیره.
سه ماه باهاش کار کردم پدرم در اومد .خداروشکر رفتم لوکس بلاگ و از وبلاگ (تکرار می کنم وبلاگ نه وبسایت) تو رز بلاگم فقط به عنوان چرک نویس استفاده کردم.
سرعتش که اصلا تغییری نکرده.کدستان رو با بدبختی باز می کنم.والا هاست رایگان شرف داره تا سرور رزبلاگ!!!اگه هاست رایگان مشکل داشته باشه خوب میگیم هاست رایگانه دیگه!!! ولی وای به حال سرور  یه سرویس وبلاگدهی که این همه مشکل داره !!!
از این به بعد حرف دلمو فریاد میزنم!!!
 سپاس شده توسط AliTayefi
#15
با همه ی اینا رزبلاگ یه چیز دیگه است
در حال برنامه نویسی یک اسکریپت هستم...|منتظر باشید 
#16
بسته شد *
 سپاس شده توسط Miss Azad
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان