بک لینک

موضوع بسته شده است 
«16» صندلی داغ با حضور " sh.karimi"
#69
با سلام به شاهوی عزیز Heart
سعی کردم 60 درصد جواب هات را تا به الان بپرسم و تو را من بیشتر از طریق پویا شناختم و به عنوان یک گرافیست بهت احترام می زارم و مثل برادر کوچکم می دونم.به همین خاطر بهت توصیه می کنم که یکم فروتن باشی.شاید الان که این جمله را می خونی یکم ناراحت بشی ولی اگر به جواب هایی که تا به حال داده ای نگاه کنی، متوجه منظورم می شوی و البته من نیز در این سنین، دقیقا مثل شما بودم، ولی اگر بتونی خود را از دنیا رها کنی به آرامشی می رسی که دیگر هیچ نیازی به تعریف و تمجید دیگران نخواهی داشت.
و هیچ وقت نگو که می تونی بهترین طراح بنر ایران شوی.بگو سعی می کنم بشوم هر چند که از من نیز بهترین ها وجود دارد و این زیباتر است. و حالا که بیشتر بر روی بنرها کار می کنی، سعی کن به فلش نیز بیشتر روی بیاوری، چون که دستت بازتر است و همچنین استفاده از سمبل ها در آن باعث می شود حجم بنر ها خیلی کم شود.
و حالا که اینقدر به گرافیک علاقه داری، توصیه می کنم در بخش مفهومی آن بیشتر تلاش کنی و یه سر هم به نگارخانه ی ایرانی بزن و سعی کن با افراد سرشناس تر نشست و برخاست داشته باشی که کمک شایانی بهت خواهد کرد.مثلا برای خود من طراحی یک تبلیغات A5 مولفیکس را گفته اند و شاید باور نکنی که الان سه هفته است تنها دارم به صورت ذهنی بهش فکر می کنم و از طرح های دیگران ایده می گیرم. این در حالی است که من یک طراح خیلی عادی و آماتورم، ولی افرادی مثل تو باید بیشتر به مفهوم گرافیک اهمیت دهند. مثلا اون روز داشتم آثار موسوی را می دیدم که در طول زمان چقدر طراحی هاش عوض شده است.
موفق و موید باشی
راستی یه زمانی شایعه شده بود که مرده ای (خدا همیشه سلامتی بدهد) و رفته ای عمل 4 جریان چی بود ؟!
راستی مهنی اسمت و یک جمله و یک بیت و یک شخص هنری و یک شاعر بزرگ کرد را معرفی کن
یاشاسین کوردیستان 5341 
 سپاس شده توسط M.Wilson
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: «16» صندلی داغ با حضور " هکر " - miraziz - 92-11-9، 06:46 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان