بک لینک

موضوع بسته شده است 
وِیژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای + دانلود فایل PDF
#3
- هدف خود را از نوشتن می داند، درآمد زایی می تواند از مهمترین آنها باشد.

افراد موفق، هرگاه که وارد کاری می شوند، ابتدا هدف خود را از انجام آن کار مشخص می کنند. این کار دلایل زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل آن ایجاد انگیزه ی مضاعف است. وقتی شما هدف خود را از کاری بدانید، مسلما برای تکرار آن انگیزه ی بیشتری خواهید داشت.


وبلاگ نویسی هم از اموری است که حتما باید برای آن یک هدف انتخاب کنید. اگر الان وبلاگی دارید و درواقع دست به قلم هستید، اما نمی دانید که هدف تان از صرف زمان برای این کار چیست، حتما این نوشته را مطالعه فرمایید؛ زمان شما بسیار مهم است و نباید به دلیل بی هدفی، آن را هدر دهید.

این سوال حتما در ذهن تان است که واقعا هدف از وبلاگ نویسی می تواند چه چیزی باشد؟ چرا من وبلاگ می نویسم و چرا اصلا باید بنویسم؟! به امید خدا، سعی می کنیم در ادامه پاسخ هر یک از این سوالات را بدهیم.

واقعا هدف از وبلاگ نویسی می تواند چه چیزی باشد؟
در پاسخ، می توان گفت که مهمترین دلیل درآمد زایی است و این بسیار عالی است. چرا نباید از قلم تان درآمد هم کسب کنید؟ وقتی می توانید بنویسید و یا حتی اگر نوشتن را به عنوان شغل تان انتخاب کرده اید و یا حداقل برای آن ارزش قائل هستید، چرا نباید برای تان درآمد زا باشد؟

البته وقتی شما به وبلاگ های ایرانی و غیر ایرانی که دارای نویسندگان حرفه ای هستند، توجه کنید، از درآمد زایی آنها به شکل های مختلف شگفت زده خواهید شد و حتی ممکن است شما را سر ذوق بیاورد چون هم وبلاگ نویس با انجام کار مورد علاقه اش به سود می رسد و هم خواننده به آن چه که می خواهد می رسد. فعلا قصد بررسی شیوه های درآمد زایی را نداریم و البته اگر هم چنین بحثی قرار باشد صورت بگیرد، مطمئن باشید آخرین روشی که پیشنهاد خواهیم کرد تبلیغات مستقیم و البته بنری است که از نظر ما برای یک وبلاگ موفق، شایسته و دارای بازده چشمگیر نیست.

هدف های دیگری هم می توانید داشته باشید. برای مثال؛ صرفا می توانید جهت افزایش علم خود و خوانندگان تان بنویسید، یا برای پروژه ی مدرسه و دانشگاه تان، برای دلِ خودتان و ... اما این را هم در نظر داشته باشید که منظور ما از وبلاگ نویسان حرفه ای، افرادی هستند که درآمد زایی را نیز در کنار تمامی هدف های خود از وبلاگ نویسی، مد نظر دارند.

چرا من وبلاگ می نویسم و چرا اصلا باید بنویسم؟!
این که چرا وبلاگ نوشتن را انتخاب کرده اید می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و یکی از آنها می تواند آشنایی بیشتر با محیط مجازی و البته علاقه ی شما به نوشتن نیز باشد. و این که چرا باید بنویسید را می توانید بعد از این که هدف خود را انتخاب کرده اید متوجه شوید.

اگر هر کسی که دارای مهارت خاصی است، یک وبلاگ تخصصی مرتبط با تخصص خود راه اندازی کند، شرایط فضای مجازی دگرگون شده و از چیزی که الان هست، بسیار مفیدتر خواهد شد. اگر می توانید، حتما بنویسید و به قلم تان عشق بورزید.
من بعد از مدتی که تحقیق می کردم به این نتیجه رسیدم که بر خلاف تصور، وبلاگ هایی که در یک یا چند زمینه بصورت تخصصی می نویسند همیشه چندین پله از دیگر وبلاگ نویسانی که در هر شاخه ای به صورت پراکنده می نویسند، بالاتر بوده اند.

بابت تاخیر در ارائه ی این نوشته عذر خواهی بنده را بپذیرید، امیدوارم در ادامه در بازه ی زمانی کوتاه تری مطالب را منتشر کنم.
 سپاس شده توسط g.saeed ، i LDA ، Hack!ng ، E-Beshkani ، miladgraph ، Bahamin ، MOHamMaD.Sh ، Elahi ، JAMALIREZA ، soroush ، pediii_ram ، damaskrose ، AmirRezaei ، ArashDma ، Mansouri ، E.irannezhad
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: ویژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای – نقد وبلاگ های فارسی - mhe - 94-1-22، 02:24 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان