بک لینک

موضوع بسته شده است 
وِیژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای + دانلود فایل PDF
#5
- محصولی برای ارائه به مخاطبانش دارد، محصولی مانند یک کتاب.

از آنجایی که مخاطبان این نوشته ها، کسانی هستند که می خواهند به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای فعالیت کنند و ارزش زمان و مواردی که هزینه کرده اند را می دانند، در این پست به بررسی ویژگی های یک محصول خوب که آنها می توانند ارائه دهند را بررسی می کنیم.


بیایید قبل از هر صحبت دیگری، یک مسئله را با هم روشن کنیم. آیا شما برای وبلاگ تان هدفی در نظر گرفته اید؟ آیا می دانید که مخاطبانتان چه کسانی هستند؟ آیا به موضوع وبلاگ تان علاقه و با آن آشنایی کافی دارید؟ اگر پاسخ این سوالات را به روشنی می دانید، لازم است که یک مسئله ی مهم را نیز روشن کنید. و آن این است که یک استراتژی کسب در آمد داشته باشید. این یعنی بدانید که چگونه می توانید از وبلاگ تان درآمد کسب کنید و بدیهی است که این استراتژی برای هر وبلاگ می تواند متفاوت باشد. برای مثال می توانید استراتژی کسب در آمد از تبلیغات بنری، عضویت ویژه، فروش محصولات خود، ارائه ی خدمات، بازاریابی و ... را برای خود انتخاب کنید. البته خلاقیت شما در این زمینه می تواند بسیار به نفع تان تمام شود.

خب، اگر در استراتژی شما، فروش یک محصول هم جای گرفته است، با ما در ادامه همراه باشید.

محصول رایجی که اکثراٌ به ذهن خطور می کند، ارائه ی یک کتاب، چه به صورت چاپی چه الکترونیکی (PDF) است.
این محصول حتما باید با موضوع وبلاگ و نوشته های شما همخوانی داشته و حداکثر جذابیت را داشته باشد تا بتواند مخاطب را ترغیب به خرید کند. شما باید به دقت محصول خود را به مخاطب معرفی کرده و یکی از بهترین راه های تبلیغ، همان نوشته های خودتان هستند. آنها می توانند شناخت بیشتری از شما در مخاطب تان ایجاد کنند و سپس مخاطبان می توانند با آگاهی و اعتماد بیشتری محصول شما را تهیه کنند.

اگر فکر می کنید که با قرار دادن یک محصول در وبلاگ تان یک شبِه به کلی درآمد می رسید، سخت در اشتباهید. چرا که تمامی وبلاگ نویسان موفق، اعتقاد دارند که شما هر چقدر هم که خوب بنویسید و یا محصول تان هر چقدر هم که ارزشمند باشد، حداقل باید 3 سال مداوم به صورت پی در پی، منظم و مفید بنویسید تا به درآمد مناسبی که می خواهید برسید. همانطور که مشخص است برای هر کاری - فرقی نمی کند - باید پشتکار داشته باشید.
 سپاس شده توسط besoheil ، AmirRezaei ، ArashDma ، E-Beshkani ، Hack!ng ، miladgraph ، pediii_ram ، i LDA ، Elahi ، MOUSA ، JAMALIREZA ، Bahamin ، E.irannezhad
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: ویژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای – نقد وبلاگ های فارسی - mhe - 94-1-26، 06:25 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان