بک لینک

موضوع بسته شده است 
وِیژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای + دانلود فایل PDF
#6
- برای وبلاگش قالب خوبی را انتخاب می کند؛ با سلیقه است.

یک وبلاگ نویس حرفه ای، همانند تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یک ویژگی دیگر نیز دارد که او را از سایرین ممتاز می کند. او به ظاهر و در واقع گرافیک وبلاگش اهمیت می دهد و برای تجربه که مخاطب در زمان بازدید از آن وبلاگ کسب می کند، ارزش قائل است.

می داند که زیبایی تاثیر بسزایی در روان مخاطب گذاشته و او را برای مطالعه و بازگشت مجدد ترغیب می کند.
این که وبلاگ تان پس زمینه ی مشکی با متون سفید داشته باشد، باعث آزاد چشم ها خواهد شد. این که رنگبندی وبلاگ تان بیش از حد روشن و دارای سفیدی زیادی باشد هم چندان جالب نیست. آبی و قرمز هم  کنار همدیگر زیبا نیستند.

از این گونه نکات بسیار وجود دارد وبیشتر به مربوط به کسی می شود که طراحی وبلاگ تان را به او سپرده اید و اطلاع داشتن از مواد اینچنینی از وظایف اوست. اما شما هم باید با یک سری از این قبیل موارد آشنایی داشته باشید، که در زمان بررسی قالب بتوانید بهتر عمل کنید.

سعی کنید شما هم همگام با ترند های به روز طراحی، قالب وبلاگ تان را به پیش ببرید و البته در این راه افراط نکنید. چرا که الزامی نیست که قالب تان حتما پارالاکس یا ... این باشد، مهم این است که مناسب وبلاگ تان و سلیقه ی مخاطبانتان باشد.

در ضمن نحوه ی کدنویسی شدن قالب بسیار مهم است، چون بخشی از علم سئو در همین زمینه تحقیق می کند. شما باید حتما مراقب باشید که قالب انتخاب شده تان، دارای کدنویسی استاندارد و حتما html5 باشد. واکنش گرا بودن (Responsive) هم با توجه به رشد روز افزون دستگاه های مختلف، جزو مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر بخواهیم وبلاگ نویسیِ حرفه ای را به صورت مختصر در چند پست توضیح دهیم، به نظر همین عناوین کافیست. حال شما از آنها می توانید چه برای اداره ی سایت تان و چه برای وبلاگ تان بهره بگیرید.

چنان چه سوالی بود، از طریق پ.خ پاسخگو خواهم بود.
به زودی به نقد وبلاگ های فارسی در همین تاپیک خواهیم پرداخت، انشالله.
موفق باشید.
 سپاس شده توسط MOUSA ، miladgraph ، E-Beshkani ، JAMALIREZA ، Bahamin ، i LDA ، E.irannezhad ، ArashDma
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: ویژگی های یک وبلاگ نویس حرفه ای – نقد وبلاگ های فارسی - mhe - 94-2-5، 01:32 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان