بک لینک

دانلود : نرم افزار تبدیل عکس به HTML (خودم نوشتم!)
#10
(95-3-2، 06:00 عصر)HSG نوشته است:
(95-3-2، 02:55 عصر)Mr.AliReza نوشته است: بله ، شما درست میگید. نرم افزار هایی که با زبان #C یا VB.NET درست میشوند ، خیلی حجم کمتری دارند ؛ اما این رو هم در نظر بگیرید که اگر NET Framework. بر روی سیستم شخص نصب نباشه ، برنامه اجرا نمیشه و حجم NET Framework. هم چیزی بیشتر از 50 مگ هست. (جدا از اینکه کلا سرعت #C خیلی خیلی خیلی کمتر از ++C هست). اما این نرم افزار که من با ++C نوشتم ، نیاز به هیچ چیزی نداره. شما حتی میتونی این رو روی ویندوزی اجرا کنید که هیچی نداره. برای همین هست که یک مقدار حجمش به نظر میرسه زیاده. (البته خودمونیما ، 20 مگ که دیگه چیزی نیست !! Big Grin)

همچنین جدا از همه ی اینها ، اگر میخواستم این برنامه رو با #C درست کنم ، خیلی سرعت برنامه پایین میومد و دیگه کارایی خودش رو از دست میداد.

ممنون از نظرتون !!
موفق باشید.

درسته اما از نظر من این مورد وقتی کاربرد داره که نرم افزار قراره Cross-Platform باشه وگرنه وقتی قراره در ویندوز اجرا بشه چرا نباید از همون کتابخانه های پیش فرض ++C که در ویندوز است استفاده بشه؟

در جواب اون دوستمون که میگه نرم افزار خوب اگه 10 گیگ هم باشه مردم دانلود میکنن باید بگم که مردم باید قبل از دانلود نرم افزاری به این حجم باید دو دو تا چهار تا کنن ببینن واقعاً همون چیزی هست که بهش نیاز دارن و بدردشون می خوره آیا یا نه؟ نه اینکه هر نرم افزار کاربردی که دیدن دانلود کنن.الان از نظر من کاربرد نرم افزار آقا علیرضا جالبه اما خب واقعاً نیازی بهش ندارم که بخوام 20 مگ دانلود کنم اما اگه مثلاً 2 مگ بود برای تفریح و تست هم که شده دانلود میکردم و نظرم رو میذاشتم.

بله ، من هم Cross-platform درست کردم و خروجی linux و Mac هم داره ؛ اما خب ، چون اینجا همه ویندوز کار میکنند ، اون دو نسخه رو آپلود نکردم !!
برای تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ، سه صلوات محمدی بفرست.
اللهم صلي على محمد و ال محمد و عجل فرجهم

Telegram ID: @AliRezaBeitari
پاسخ
 سپاس شده توسط HSG ، E-Beshkani


پیام‌های داخل این موضوع
RE: دانلود : نرم افزار تبدیل عکس به HTML (خودم نوشتم!) - Mr.AliReza - 95-3-2، 10:28 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان