بک لینک

چگونه با بلاگرز (انجمن وبلاگنویسان)آشنا شدید+خاطرات شما
#3
سلام
من طبق گفته سیستم بلاگرز در تاریخ 8 مهر ماه سال 1393 در انجمن عضو شدم.
اون موقع به پیشنهاد خواهرم که یه سر و گردن تو انجمن بازی از من بالاتره و تقریباً تو همه انجمن های تفریحی ناظم بوده بلاگرز رو پیدا کردم.
من برخلاف بعضی ها بلاگرز نقطه شروعم نبود نقطه شروع من در پیشرفت اینترنتی سایت پرسش و پاسخ ojobeh.com بود که می تونید سوالات بسیار مضحک بنده رو در لینک زیر ببینید Smile :

https://web.archive.org/web/201303272347...uthor/hsg/

کلی سوال هست به آخر لینک بالا /page/2 و به جای 2 عدد های بالاتر بذارید می تونید صفحه های دیگه سوال های منو ببینید و بخندید Smile
البته الان دیدم ظاهراً archive.org صفحات دیگه سوالات منو ذخیره نکرده چه حیف Sad

واقعاً عجوبه باعث شد که من از کسی که تازه با اینترنت و وبلاگ آشنا شده به اینی که الان هستم برسم.

البته نمیگم در بلاگرز چیزی یاد نگرفتم نه بلاگرز هم برای من خیلی مفید بوده و هستش اما چون استارتر عزیز راه شروعشون رو گفتن منم گفتم شروعم رو بگم.

من از اول هم که آمده بودم بلاگرز متاسفانه با روزای افت و سقوطش آشنا شدم یعنی متاسفانه سعادت بودن در روز های اوج بلاگرز رو نداشتم اون موقعی که من تازه ثبت نام کرده بودم فقط یکم بهتر از الان بود وگرنه اون موقع هم مدیر قبلی انجمن رو به حال خودش رها کرده بود.

اما خدایی چیزی که باعث شد در بلاگرز بمونم همین جو سالمش بود و هست مثلاً شما برید انجمن پرشین تولز همه جور آدمی می بینید آدمی که بهتون فوش میده آدمی که به خاطر دینتون شما رو تحقیر میکنه آدمی که سرتون کلاه میذاره و... اما بلاگرز خدایی از این جهت (حداقل) سالم تر از انجمن های دیگه است که البته اینم شاید به این دلیله که چون زیاد معروف نیست و اون اشخاص مزاحمی که در انجمن های معروف هستن رغبت نمیکنن اینجا عضو بشن.

من توی این انجمن بیشترین مکالمه ها رو با دوستان E-Beshkani | Torbat | مهدی کفشگر داشتم اما در کنار این دوستان همیشه سطح دانش دوستان | Mansouri | Persian Geek | Mr.Alireza و... رو تایید کردم.
واقعاً عجیبه به خودمم توهین میکنم میگم بی کارم که 24 ساعته اینجا پلاسم پستم حذف میشه به نظرم بهتره دیگه فعالیت نکنم چون به ضرر انجمن هستم و فقط دارم محیط تجاری رو آموزشی اش میکنم که خب این یعنی اختشاش این محیط توسط بنده!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط MR.MOHAMMAD ، E-Beshkani ، persian ، AmirRezaei ، only ، amirARSHAN79 ، Mr.AliReza ، Black_Sky ، TYphon ، Aria.021 ، g.saeed ، mohammadhero ، PC1


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چگونه با بلاگرز (انجمن وبلاگنویسان)آشنا شدید+خاطرات شما - HSG - 95-3-6، 06:52 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 8 مهمان