بک لینک

چگونه با بلاگرز (انجمن وبلاگنویسان)آشنا شدید+خاطرات شما
#8
سلام و خسته نباشید به همه ی کاربران عزیز انجمن وبلاگنویسان و تشکر ویژه از محمد جان

بنده 4 ساله در این انجمن حضور دارم...میشه گفت تو موقعیت های تلخ و شیرینش بودم...

از قبل با کد نویسی صفحات وب آشنا بودم و به صورت حرفه ای طراحی می کردم. و با بلاگرز از پشتیبانی نجواهاست آشنا شدم. (قصد خرید هاست، برای یکی از دوستانم داشتم.)

بر خلاف بعضی کاربران, برای رفع مشکل یا سوال خاصی وارد انجمن نشدم! فقط عضو شدم و تاپیکی به اسم "طراحی قالب رایگان برای اعضا" زدم. که بعدها توسط خودم حذف شد. اوایل زیاد وقت داشتم و صرفا جهت بالا رفتن مهارت کد نویسی اقدام به این کار کردم. ولی بعدها، درخواست کاربران بسیار زیاد شد. طوری که محبوب ترین تاپیک گوگل و بلاگرز شده بود!

اون تاپیک مقدمه ای برای آشنا شدن من با کاربران انجمن در همان اوایل بود... دوست خوبم، رهنمافرد پ.خ دادند و برای شرکت در برنامه ی آیندشان به اسم "آی کامپ" پیشنهاد همکاری دادند. آی کامپی که بعدها تبدیل شد به یک انجمن وبلاگ نویسی که من و پویابهروش تا مدتی ادارش می کردیم. ولی بعد از مدتی به دلیل یه سری دلایل نا معلوم و گوشه گیری از نت و کلا فضای مجازی, متاسفانه بسته شد...

در همان وادی تاپیک طراحی قالب، با دوست خوب دیگرم، پویا بهروش آشنا شدم...کسی که حتی در ضمینه ی درسیم به بنده کمک کرد. با پویا هم فعالیت زیادی داشتیم. کلا شب و روز تو انجمن بودیم و جواب کاربرا رو می دادیم... تا این که پویا ، فکر داشتن وبلاگ 7Design به سرش زد و باهم شروع به کار کردیم. بعد از مدتی کاربر "MirAziz" نیز به جمع ما پیوست و ایشون هم نویسنده ی وبلاگ ما شدند . فعالیت خوبیم تو 7 دیزاین داشتیم و کلی هم تبلیغ می کردیم. ولی متاسفانه این وبلاگ نیز به خاطرات پیوست.

کاربر Pooria Sadeghi و Sadegh Alikhani که بعد از این دو، از نزدیک ترین افراد به من بودند . با این عزیزان نیز ارتباط بسیار نزدیکی داشتیم و انجمن 4Blogers را با بودجه ی صادق راه انداختیم . در ابتدا انجمن خوبی بود. ولی بعد به دلیل فعالیت کم کاربران و در حقیقت "راکت شدن آن" ، انگیزه ی ما نیز کم شد و گفتیم " تا وقتی بلاگرز هست، کی میاد اینجا؟! " . تا مدتی به همان صورت باقی ماند و بعد از اتمام قرارداد با "میهن وب هاست" ، دیگر آن را تمدید نکردیم.
آخرین بار هم عید پارسال بود که دیدم شماره ای ناشناس با گوشی من تماس گرفت و بعد از جواب دادن بسیار خوشحال شدم...خود علیخوانی بود, که بعد از مدت ها یادی کرده بود. (درگیر سربازی بود.)

با کاربر Pooria Sadeghi ام که 24 ساعت در ارتباط بودیم...یادمه در ابتدا یک کاربر مبتدی بودند که من و پویابهورش به بیشتر تاپیک های ایشون جواب می دادیم. ولی بعد از مدتی بسیار پیشرفت کردند و همان موقع بود که تازه دوست شده بودیم. تا یاهو انلاین میشدیم به هم پیام می دادیم حال و احوال می پرسیدیم. یا مشکل کد نویسی ، چیزی بود حل می کردیم. ولی پوریا بعد از مدتی درگیر یه مسائلی شد که کلا از نت کناره گرفت. و شماره ی خودش هم عوض کرد و دیگر هیچوقت آنلاین نشد و جواب من و هر کس دیگه ام نداد.

و و و بقیه کاربرانی که واقعا دلم براشون تنگ شده :

Ahmad-Ahmad : ناظم سابق انجمن...فعالیت خوبی تو کادر مدیریت داشت. همیشه ,سر هدر وبلاگش ناراحت بود! Smile

Keyvan4U : یکی از قدیمی ترین کاربران انجمن که اولین لوگو وبلاگم را زد...تازه از سربازی برگشته بود. قبلا هم ناظم بود.

Sajjad Mohamadnia : یکی دیگه از دوستای خوب و با مرامی که کمک زیادی در طراحی بنر و لوگو و کارهای گرافیک به بنده کرد.

Alaedin : از فعال ترین و حرفه ای ترین آدمایی بود که می شناختم و همیشه باهم در ارتباط بودیم...همیشه در حال ساخت قالب و طراحی سایت و فروش و ... بود.

MoahamdNabik : در همان ابتدای عضویتم، با ایشون آشنا شدم که ذر یک چت روم اختصاصی از بنده درخواست فعالیت داشت.

Mohammad : آدمی که همیشه سعی کرد در کادر مدیریت حضور داشته باشد ، ولی متاسفانه نشد . و فعالیت خود را در انجمن MyBBIran شروع کرد و موفق هم بود! تا سال پیش در ارتباط بودیم.

Milad(Hacking) : یکی از بهترین ها . و از نزدیکترین افراد به من...کسی که اوایل با نام کاربری Erfan4Boy (یه همچین چیزی) به عنوان یه کاربر مبتدی در انجمن فعالیت داشت. که بعد ها به این اسم ،در ضمینه ی هک و امنیت ادامه داد.

Rasool : یکی از حرفه ای ترین کابران انجمن و مدیر وبسایت 1Code . همیشه ایده هایی خوبی داشتند.

Milad Graph, Browning, Ipry, MohamadHero, Miss Azad, Mahdi  و ... که با همشون خاطرات خوبی دارم.

مدتی هم به لطف جناب مافی ناظم انجمن بودم و دقیق تر به تاپیک ها رسیدگی می کردم...و دائم با یکدیگر در تالار ناظمین در ارتباط بودیم و سر موضوعات مختلف تاپیک می زدیم و بحث می کردیم. صمیمیت خوبی بینمون بود...چون همه از قبل باهم آشنا بودیم.
هرچند هر از گاهی چند نفر استعفا می دادند و من و ایمان الائدین یا امیرحسین رهنمافرد تک می ماندیم و رسیدگی به گزارشات یا تخلفات سخت تر میشد.
علت کناره گیری بعضی نیز, وجود کاربری بود که در انجمن سوال و جواب تاپیک زد... برای خیلی وقت پیش بود. کسی که کل کادر مدیریت را به فحش کشید و من و بقیه بسیار دل خور شده بودیم و گفتیم آیا وقعا ارزش داره ادامه بدیم ؟! ولی جناب مافی بسیار اسرار کردند و ما ایشون رو تنها نزاشتیم...

مدتی نیز برای کمک و بالا بردن سطح دانش کاربران ، علاوه بر مدیریت انجمن، از آقای مافی درخواست کردم که بخش آموزش HTML را به سرپرستی من ایجاد کند و ایشان بعد از مدتی با گذاشتن چند شرط به سختی قبول کردند . اما آموزش ها رضایت بخش بود و خود ایشان نیز راضی بودند. ولی بعد از "تولد تلخ" ، که ایشون مجبور به استفاده از یک بک اپ قدیمی برای برگرداندن انجمن شدند ، بیشتر تاپیک ها و پست ها پاک شد و خیلی از کاربران اعتراض کردند . بنده نیز رمقی برای گذاشتن دوباره ی آموزش ها نداشتم.

بعد از همه ی این قضایا و واگذاری انجمن به آقای "الهی" ،باز در کادر مدیریت به بقیه دوستان کمک کردم. و به کمک سجاد محمدنیا در حال طراحی پوسته ی جدید برای انجمن بودیم. کلا دوباره انگیزه ایجاد شده بود!...ولی طول نکشید که دوباره انجمن خیلی خشک و بی روح شد...و اینبار بدتر از قبل !

امروز هم بعد از مدتها تصمیم گرفتم سری به بلاگرز بزنم و دوباره خاطراتی را زنده کنم...که دیدم محمدجان به بنده پ.خ ارسال کردند و لینک این تاپیک را دادند.
تصمیم گرفتم چند خطی (بیشتر از چند) بنویسیم...تشکر بابت حسن توجهتون به بنده.

اگر کار یا سوالی در ضمینه ی کدنویسی یا وبلاگنویسی داشتید با ایمیل بنده در ارتباط باشید. یا در همین انجمن پ.خ بدید. هر از گاهی چک میکنم و کمکی از دستم بر بیاد، "حتما" انجام میدم.

+ نکته ی آخر : به زودی برنامه ای دارم که در آن از همه ی کاربران عزیز و فعال بلاگرز دعوت به همکاری میکنم. و بسیار خوشحال میشم به بنده کمک کنند. پس، منتظر باشید. Wink

از همه ی کسانی که تو این سال ها با ما بودند و بنده رو همیاری یا تحمل کردند کمال قدردانی رو دارم. چه دور...چه نزدیک...امیدوارم مفید واقع شده باشم.

مرسی همگی 3>
پاسخ
 سپاس شده توسط E-Beshkani ، TYphon ، amirARSHAN79 ، AmirRezaei ، MR.MOHAMMAD ، Aria.021 ، HSG ، mohammadhero ، PC1 ، Bahamin ، Mr.Navid


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چگونه با بلاگرز (انجمن وبلاگنویسان)آشنا شدید+خاطرات شما - ArashEbrahimi - 95-3-8، 03:05 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان