بک لینک

نظر شما در رابطه با شروع مجدد صندلی داغ
#64
ببین حسین جان اصلا مساله دلیل فعالیت من و شما نیست . والا بخدا من یک ماه پیش که اومدم فقط بخار زنده کردن خاطراتم با شما و بقه دوستان بود ولی وقتی اومدم واقعا تاسف خوردم از این اوضاع . درضمن Persian Geek جان جناب مافی هر دلیل موجه ای هم که داشتن باید به یک شخص قابل انجمن رو واگذار میکردن . ایشون با این کارشون نشون دادن که وقت کاربرا براشون اهمیتی نداشته و فقط میخواستن خودشون رو از انجمن خلاص کنن . درضمن فکر نمیکنم دلیل موجه ای هم داشتن .

بعد از واگذاری انجمن جناب مافی با بنده تماس گرفت گفت به ما گفتن شما داری علیه تهران هاست توی انجمن فعالیت میکنی !!!  درست همون زمانی که سایت من روی سروراشون فعال بود . بهشون گفتم اخه برادر من اگه قرار بود بر علیه تهران هاست فعالیت کنم الان سایت من روی هاستینگ شما چی میخواد ؟ درکل معلوم نبود کی رفته بود این حرفو زده بود به جناب مافی .

این حرف شاید هیچ ربطی به این مساله نداشت اما فقط خواستم بگم بعد از واگذاری انجمن همه چیز از هم پاشید . تا جایی که آقای مافی به بنده تهمت زدن ! هرچند اصلا برای بنده مهم نبود . اما بعد از اون برای وقتی که اینجا به هدر رفت تاسف خوردم . درکل بهتر بود همه چیز به خوبی تموم میشد نه با این وضع .

والا بینده همچین پیشکسوت نیستم تو این انجمن اینقدر بابت وقتم افسوس میخورم . چه برسه به دوستانی که از 5 سال پیش اینجا حضور داشتن .

این دوستمون هم که انجمن رو خریده فقط ماهی یک بار میاد تبلیغات جدید رو میزاره و میره !!!  که البته فک کنم همون ماهی یک بار هم نمیاد . بنده بیوگرافی کامل ایشون رو دراوردمه . کمیت رو به کیفیت ترجیح دادنه . زمانی که بنده یادمه 1000 تا سایت به درد نخور رو هم زمان مدیریت میکردن !!!  الان دیگه خدا میدونه چه سیاست کاری مزخرفی رو به دست گرفتن .


در کل واااااقعا متاسفم ...
پاسخ
 سپاس شده توسط HSG


پیام‌های داخل این موضوع
RE: نظر شما در رابطه با شروع مجدد صندلی داغ - ebrahim.sh - 95-6-30، 04:16 عصر
برش ليزري - Maryamgh63 - 99-7-1، 12:49 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 8 مهمان