91-12-20، 09:25 صبح
(91-12-20، 03:41 صبح)mj نوشته است: ممنون از پاسخ شماممنون که پیگیر هستید .
همچنان تاکید میکنم مدیران محترم سعی کنند رفتار مناسبی با کاربران داشته باشند. در مواردی کاربر ممکن است با قوانین آشنا نباشد این منطقی نیست که کاربر بدون تذکر قبلی اخطار دریافت کند. من قبلا مشاهده کردم برای یک مشکل کوچک از 20 درصد تا 50 درصد به کاربر اخطار داده می شود و زمان پایان آن هم بسیار زیاد انتخاب می شود.
این اخطارها تا مدت زیادی به کاربران دیگر نمایش داده می شوند و مشکلاتی برای کاربر ایجاد می شود.
بهتر است این جمله استفاده نشود "در صورت تکرار -- درصد اخطار" و به جای بهتر است به کاربر قوانین توضیح داده شود.
من از فعالیت مدیران این انجمن تشکر می کنم که واقعاً دلسوزانه کار می کنند. بهتر است انجمن کاربران را از دست ندهد. این انجمن بدون کاربران کاربردی ندارد.
پیشنهاد بنده:
برای بار اول به کاربر تذکر داده شود
پس از آن اخطار با مدت کم
در صورت تکرار و پر شدن اخطار ها مسدود کردن کاربر به مدت 48 ساعت و اخطار با مدت بیشتر
در صورت تکرار مسدود کردن کاربر به مدت 1 ماه
البته در مواردی هم در صورت درخواست کاربر بخشش شود.
با توجه به اینکه این تاپیک به سایر کاربران هم نمایش داده می شود بهتر این مشکل در همین تاپیک پیگیری شود
![Heart Heart](http://onlineapotheker.life/forum/images/smilies/heart.gif)
در مورد توضیح دادن قوانین هم وقتی قوانین کامل نیست فک نمیکنم بشه توضیح خاصی داد . وقتی به کاربری قوانین رو تذکر بدی کلا اون تاپیک بعد از تذکر منحرف میشه و همه میخوان در مورد قوانین بحث کنند .
در مورد بخش آخر هم فک میکنم اکثر مواقع روند دادن تذکر و اخطار و مسدودیت کاربر به همین شکل هست .
البته شرایط خاصی هم پیش میاد که مجبوریم همون لحظه مسدودشون کنیم و یا بعد از اخطار .
با تشکر بابت پیگیری های شما .
برای یکی از سایتام مشکلی پیش اومده . چند روز انجمن نمیام .