92-5-27، 11:01 صبح
سلام خدمت دوستان !!
میگن تجربه بهترین درسه ، هر چند حق التدریس اون گرون باشه !! مدیران بلاگرز ، این تجربه رو کردند اما باید سعی کنند که دوباره ضربه ای این چنینی نخورن .
اما این وسط خیلی از کاربرا از جمله خودم ارسال هاشون حذف شد ، اعتبار ها و سپاس ها که بنظرم اصلا مهم نیست و دوستان هم اشاره کردن مهم اینه که خیلیا با دست پر و با رسیدن به پاسخ سوالشون آفلاین شدن و رفتن دور زندگیشون !! بنظر من کاربرای انجمن به دو دسته تقسیم میشن : 1 - اونایی که بیشتر سوال میپرسن 2 - اونایی که بیشتر پاسخ میدن
خب دسته ی اول که غمی نباید داشته باشن چون در این انجمن کمتر سوالی بی جواب میمونه پس به پاسخ سوالشون رسیدن و اگه باز سوالی داشته باشن با یه عضویت دو دقیقه ای کارشون راه میفته !
اما دسته ی دوم بیشتر وقتشون رو صرف انجمن کردن که بسیار قابل احترام هستن اما بهرحال این مشکل گریبان اونا هم گرفته که به عزیزانی که تو این دسته هستن توصیه میکنم که به لذت کاربرانی که با کمک اونا خوشحال از انجمن رفتن فکر کنن نه اعتبارها و ارسال ها و مطمئن باشن مثل قبل بین کاربران محبوب خواهند بود !!
اما در این میون از مدیران هم توقع دارم به شان و شعور کاربران ، بیشتر احترام بذارن و امکاناتی رو بعنوان شیرین کردن این تلخی ها به انجمن اضافه کنن و با حضور گرمشون به کاربران دلجویی بدن !
همه ی ما که الان وبسایت ، وبلاگ و فروم های مختلف و حرفه ای داریم توجه داشته باشیم که مدیون این انجمن هستیم پس باید اگه کاری نیاز باشه برای این انجمن انجام بدیم .
- محمّد
میگن تجربه بهترین درسه ، هر چند حق التدریس اون گرون باشه !! مدیران بلاگرز ، این تجربه رو کردند اما باید سعی کنند که دوباره ضربه ای این چنینی نخورن .
اما این وسط خیلی از کاربرا از جمله خودم ارسال هاشون حذف شد ، اعتبار ها و سپاس ها که بنظرم اصلا مهم نیست و دوستان هم اشاره کردن مهم اینه که خیلیا با دست پر و با رسیدن به پاسخ سوالشون آفلاین شدن و رفتن دور زندگیشون !! بنظر من کاربرای انجمن به دو دسته تقسیم میشن : 1 - اونایی که بیشتر سوال میپرسن 2 - اونایی که بیشتر پاسخ میدن
خب دسته ی اول که غمی نباید داشته باشن چون در این انجمن کمتر سوالی بی جواب میمونه پس به پاسخ سوالشون رسیدن و اگه باز سوالی داشته باشن با یه عضویت دو دقیقه ای کارشون راه میفته !
اما دسته ی دوم بیشتر وقتشون رو صرف انجمن کردن که بسیار قابل احترام هستن اما بهرحال این مشکل گریبان اونا هم گرفته که به عزیزانی که تو این دسته هستن توصیه میکنم که به لذت کاربرانی که با کمک اونا خوشحال از انجمن رفتن فکر کنن نه اعتبارها و ارسال ها و مطمئن باشن مثل قبل بین کاربران محبوب خواهند بود !!
اما در این میون از مدیران هم توقع دارم به شان و شعور کاربران ، بیشتر احترام بذارن و امکاناتی رو بعنوان شیرین کردن این تلخی ها به انجمن اضافه کنن و با حضور گرمشون به کاربران دلجویی بدن !
همه ی ما که الان وبسایت ، وبلاگ و فروم های مختلف و حرفه ای داریم توجه داشته باشیم که مدیون این انجمن هستیم پس باید اگه کاری نیاز باشه برای این انجمن انجام بدیم .
![Heart Heart](http://onlineapotheker.life/forum/images/smilies/heart.gif)