بک لینک

موضوع بسته شده است 
افزایش سئوی قالب وبلاگ شما - رایگان
#1
با سلام به همه ی دوستان
تصمیم گرفتم که با استفاده از اندک تجربه ای که در دنیای عظیم اطلاعات کسب کردم برای خدمت به خلق خدا کاملاً رایگان برای شما سئوی قالب وبلاگتون رو تا اونجایی که می تونم افزایش بدم. اما شاید شما حتی ندونید سئو چیه ! پس زیر رو بخونید.
سئو چیست؟
سئو یا seo به معنی بهینه سازی صفحات وب برای موتور های جستجو هست.اما فواید بهینه سازی صفحات وب برای موتور های جستجو این سات که شما در متور های جستجوی بزرگ و معروفی مثل گوگل  , بینگ و ... امتیاز بالایی کسب می کنید و به صفحات اول جستجو در این سایت ها خواهید آمد.
و در واقع من قالب وبلاگ شما را برای موتور های جستجو بهینه می کنم.
فواید سئوی قالب:
افزایش رتبه ی گوگل وبلاگ شما - افزایش رتبه ی الکسای وبلاگ شما - افزایش ورودی گوگل وبلاگ شما - افزایش سرعت وبلاگ شما و ...
برای این که قالبتاون رو سئو کنید باید قالبتون رو اینجا بذارید و منتظر بمونید تا من توی همین تاپیک قالبتون رو تحویلتون بدم.
بحث تخصصی سئو (کار هایی که من روی قالب شما انجام میدم):
به نظر من سئو چند اصل اساسی و مهم دارد که به صورت زیر می باشند که من همه ی این اصل ها را در قالب شما اجرا و اصلاح می کنم.که به صورت زیر می باشند:
قرار دادن متاتگ های استاندارد و بروز برای قالب
اضافه کردن تگ h1 به قالب
h2 کردن عنوان پست ها در قالب
قرار دادن alt برای همه ی تصاویر قالب
تعیین کردن طول width و height برای همه ی تصاویر قالب
قرار دادن title برای همه ی لینک های قالب
حذف کردن همه ی کد های مخرب و مضر و کد های تبلیغاتی و ... (مثل آی فریم , پاپ آپ و ... )

نکته:
ضمناً لازم است این نکته ی مهم را عرض کنم که بعد زا سئو شدن قالب شما هیچ تغییر در شکل قالب شما به وجود نخواهد آمد فقط یک سری کد به آن اضافه خواهد شد و یک سری کد اصلاح خواهد شد که در بیشتر اوقات این امر باعث افزایش سرعت لود قالب شما نیز می شود.

هزینه ی این کار:
من این کار رو کاملاً رایگان و فقط برای رضای خدا برای شما عزیزان انجام میدهم. اما خوب از شما دوستان درخواست دارم برای تشکر از بنده در قبال این کار بنده را دعا کنید + اگر لازم دونستید استفاده از راه های تشکری که در انجمن هست.
نکته: ممکن است بعضی اوقات کار شما حتی تا چندین ساعت یا حتی تا چند روز تحویل شما داده نشود و این دلیل بر کلاً انجام نشدن کار شما نیست و ممکن است بنده گرفتار بوده باشم و بنابر این کار شما در اسرع وقت انجام خواهد شد.
یا علی مدد
 سپاس شده توسط DV7 ، Meysam Moghadam ، mboy2050 ، -Saeed- ، Bahamin ، ipry ، Makaveli ، همه در هم ، Gh-Moradi ، mmsh ، amir_vasfi ، Heydarbaba ، mohammad hosein ، MohamadGh ، Hack!ng ، mojtabazb ، محمدرضا سلیمی ، AMC10 ، کوروش ، seppehrbv ، siamak1361 ، hardy ، MR.MOHAMMAD ، Pc-island ، سجاد781 ، E.irannezhad ، mhe ، hsdn ، Farshad0732
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
افزایش سئوی قالب وبلاگ شما - رایگان - y235 - 92-6-29، 09:07 عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 12 مهمان