بک لینک

موضوع بسته شده است 
بلاگفا برای شما هم قطع شده ؟
#11
اونایی که باز نمیشه ماشالله زیاده
ولی این باز میشه:http://madreseh1400.blogfa.com/
http://www.3klick.ir

#12
نه خیر این هم باز نمیشه 
http://madreseh1400.blogfa.com/
#13
باز نمیشه
bye
#14
نه قطع شده اصلا باز نمیکنه[تصویر:  33.gif]
....
#15
این قطعی ها برای هر سروری ممکنه پیش بیاد حتی هاست و بعد مدتی هم درست میشود و این بحثها همیشه بوده حتی خود من هم یک همچین تاپیک هاییی را زدم ولی چیزی که مهمه اینا همیشه هست و زدنش مگر اینکه برای اطلاع رسانی باشه لازم نیست ولی برای اطلاع رسانی شما متشکریم من فکر کنم بسته باشه بهتره که از بحث ها جلوگیری بشه!
اگر ازم ناراحتید حلال کنید....
 سپاس شده توسط ipry
#16
برای بنده هم بله
#17
برای کسی ضرر نداره داداش موافقم با بستنش ولی فکر نکنم ضرری واسه کسی داشته باشه انالیز کنن سبک سنگین کنن بحث گفتگو بشه به نظر من پست تا 1000 صفحه هم برسه عادیه انجمن ها دیگه هم باز میزارن البته به من مربوط نیست یه یوزر ساده هستم تشکر
bye
#18
بلاگفا که هیچ امکاناتی نداره ، هزار و یک محدودیت داره ( زندان وبلاگ نویسان ) ، پشتیبانی هم که نداره ، فقط به خاطر سابقش سرپا مونده و این که بعضی ها میگن قطعی نداره و سرعت لودش خوبه و پیج رنک و رتبه الکساش که پیج رنکش به خاطر اینه که حتی به شما اجازه نمیده پاپ آپ بزارید و خیلی کلک های دیگه که پیج رنکش خوبه و الکساش به این خاطر که حاضر نیست مثل بعضی سرویس ها 4-5 تا دامنه بزاره تا کاربران به سلیقه خودشون انتخاب کنن و به علاوه راحت بتونن بقیه دامین ها رو حذف کنن !

تاپیک باز میمونه تا دوستان اظهار نظر کنن ، انجمن وبلاگ نویسانی که توش نشه 4 صفحه در مورد یه سرویس وبلاگ دهی بحث کرد به چه دردی میخوره .
 سپاس شده توسط samankhosravi ، amirvazir ، mahdi-yas ، 4mirali ، siamak1361 ، mr.mohsen ، sh.karimi
#19
اره قطعه
هراز چند گاهی پیش میاد
سایت هواداران پرسپولیس
http://fcpdaniel91.ir

#20
توجه:
دوستان آن طور كه معلومه براي همه امكان دسترسي به بلاگفا وجود ندارد.حالا به هر دليلي.
پس لطفا اگر براي شما در آينده باز شد در همين جا اعلام كنيد تا ديگران نيز مطلع شوند و از ارسال پست هايي با محتواي اينكه «براي من هم باز نميشه»، « بله» ... خودداري كنيد. و تاپيك در مورد بسته شدن بلاگفا است نه كيفيت آن، پس بحث را به حاشيه نكشيد و مي توانيد انتقادات خود را در تاپيكي ديگر به بحث بگذاريد
با سپاس
 سپاس شده توسط Gh-Moradi ، Miss Azad
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان