بک لینک

موضوع بسته شده است 
بزرگترین TEXT EDITORS در طراحی سایت
#1
اگرچه با ظهور برنامه های بصری گرا مانند DREAM WAVER , VISUAL STUDIO  ، دیگر ویرایشگرهای متنی به مانند نسخه های منسوخ درآمده اند، اما هنوز هم برخی از متخصصان وب، تمایل به استفاده از نسخه های قدیمی ویرایشگرها در طراحی وب سایت خود، و یا اصلاحاتی که در کدها به منظور بهینه سازی سایت می بایست منظور شود، را دارند و فاکتورهای سرعت و بهبود کنترل را ملاک های انتخاب خود قرار داده اند. امکان کاربری در تبلت و دیگر دستگاه ها  نیز مزیت دیگری ویرایشگرهای متنی در کنار برنامه های بصری گرا است. در این مقاله ما در صدد هستیم لیستی از پرکاربردترین ویراشگرهای متنی که توسط کاربران در طراحی سایت استفاده می شود را نام ببریم.
 
NOTEPAD : ++NOTEPAD ++ در پلتفرم ویندوز و رایگان، از اولین ویرایشگراهای متنی در محیط ویندوز بوده است و به عنوان بهترین می تواند با دیگر برنامه های هم رده رقابت نمایید و از امکانات و ویژگی های لحاظ شده این ویرایشگر استفاده کرد و به آسان ترین روش درخواست خود را متناسب نمایید.
 
BBEDIT: BBEDIT با پلتفرم   OS X و قیمتی در حدود $49.99/£34.99، بیش از20 سال مورد استفاده قرار می گیرد و  اگر چه رابط کاربری با برنامه های مدرن MAC ، کاملا همگام نگه نداشته شده است کمی از قدرت آن را کاسته است اما قابلیت های تنظیم، متنی، و سرعت موجب حفظ قدرت این ویرایشگر متنی شده است. در نسخه های جدید، پیشنهادهای متنی به منظور تطبیق رشته کدها اضافه شده است، که همراه خصیصه ها و ویژگی ها کار می کند.
 
BLUEFISH: BLUEFISH در پلتفرم WINDOWS, OS X, LINUX و به صورت رایگان، سازگار با بسیاری از ابزراهای طراحی کار می کند که کدهای ASP.NET, CSS, HTML, JAVASCRIPT, PHP را پشتیبانی و ابزارهای قدرتمند جستجو و جایگزینی و کامل کننده خودکار را در خود جای دهی نموده است و ویژگی هایی برای اضافه نمودن     CSS, فرم ها, جداول, FORMS, AUDIO  و  VIDEOوجود دارد و تگ های ویرایشگر و نمایش آسان سند را نیز دارا می باشد.      
 
BRACKETS: BRACKETS در پلتفرم WINDOWS/OS X/LINUX و به صورت رایگان است. اگرچه در مقابل دیگر ابزارهای ویرایشگر متن نوپا می باشد اما قابلیت های کم تری نسبت به دیگر رقبای خود ندارد.
 
CODA: در پلتفرم OS X و با قیمتی در حدود $74.99/£49.99) خاص طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها طراحی شده است. CODA 2 نسخه پیشرفته تر این ویرایشگر است که ویژگی های جذاب تری را کدها و نیز در ویرایش  MYSQLقرار داده است.
 
CODE WRITER : در پلتفرم WINDOWS 8 و به صورت رایگان قابل دسترس می باشد.
 
DROIDEDIT PRO: در پلتفرم ANDROID و در قیمت $1.99/£1.64 که در مقابل دیگر ابزارهای ویرایشگر اندروید قابل درک و خواناتر می باشد.
 
SUBLIME TEXT : در پلتفرم WINDOWS/OS X/LINUX  و با قیمت حدود  $70 با قابلیت های ویرایش سریع، فیلتر نمودن فایل و ایجاد شورتکات های قدرتمند، در لیست پرکاربردترین ویرایشگرهای متنی قرار گرفته است.


منبع: طراحی سایت
#2
دوست عزیز عضویت شمارو درسایت بلاگرز خوش آمد میگم
1.لطفا مبحث موردنظر تونو تو انجمن های مورد بحث بزنید
2.بچه های بلاگرز این مقالات رو فک کنم فولا دیگه لازم نیست شما تاپیک بزنید
3.لطفا منبع را لینک ندید این کار =تبلغات
سامانه طراحي آس-تم
.....سفارش بنر-هدر-كاتالوگ.....
 سپاس شده توسط Black Ghost
#3
(93-5-28، 03:10 عصر)zanbur نوشته است: دوست عزیز عضویت شمارو درسایت بلاگرز خوش آمد میگم
1.لطفا مبحث موردنظر تونو تو انجمن های مورد بحث بزنید
2.بچه های بلاگرز این مقالات رو فک کنم فولا دیگه لازم نیست شما تاپیک بزنید
3.لطفا منبع را لینک ندید این کار =تبلغات
خوب ایشون جدید اومدن از کجا می دو نستند
وبلاگ من
فروش دامنه و هاست با کم ترین قیمت در صورت خواستن پیام خصوصی بگذارید
#4
ایشون میتونستن با کمی جستجو درانجمن متوجه بشن که سطح بچه ها درچه مقطعی هست.
+لطفا اسپم ندید
سامانه طراحي آس-تم
.....سفارش بنر-هدر-كاتالوگ.....
#5
در جواب شما باید بگم که تا جایی که من میدونم قرار دادن منبع سایت در صورتی که صاحبش خودشون نباشن هیچ اشکالی نداره
در حال برنامه نویسی یک اسکریپت هستم...|منتظر باشید 
 سپاس شده توسط Black Ghost ، alivesali
#6
منبع رو باید لینک داد دیگه
پس باید چه کار کنیم
#7
ckEditor رو من پیشنهاد میدم جز بهتریت هاست تو وب در مورد نوشتن محتوای خوب موافقم با زنبور .
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان