بک لینک

افزایش بازدید وب سایت شما
#1
 
برای بسیاری از وب سایت ها و صاحبان مشاغل ، مراجعه به سایت کافی غالباً چالش برانگیز است. شاید در گذشته SEO و بازاریابی محتوا را با یک وبلاگ یا پست مهمان امتحان کرده باشید ، اما شما ترافیکی را که می خواهید دریافت نمی کنید. در مواردی از این دست ، بسیاری از صاحبان مشاغل و وب سایت ها اغلب به دنبال روش های جایگزین برای هدایت ترافیک هستند.
یکی از محبوب ترین راه های مراجعه بازدید کنندگان به یک وب سایت ، مراجعه به سایت با ترافیک پولی است. این نوع ترافیک همانطور که احتمالاً حدس زده اید مستلزم پرداخت شخص دیگری برای تأمین آن است. این که آیا تبلیغات نمایشگر خرید آن یا تنظیم کمپین پرداخت برای هر کلیک است ، تمام این نوع ترافیک در همان طبقه قرار می گیرد.
در این پست ، ما به بررسی ترافیک پرداخت شده - (buy website traffic)  می پردازیم و این سؤال را می پرسیم: آیا ارزشش را دارد؟
با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم ترافیک می خرند و بسیاری دیگر که فکر می کنند چنین کاری می کنند ، باید گلوله را گاز بگیرید یا پول خود را در جای دیگری خرج کنید؟ خوب ، ما برای پیدا کردن اینجا هستیم
اگر هنوز مطمئن نیستید که ترافیک پرداخت شده در واقع چیست ، پس نگران نباشید ، این اولین چیزی است که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. بیایید با بررسی آنچه در آن است ، درک بهتری از ترافیک پرداخت شده دریافت کنیم.
منابع   بازدید کننده رایگان چیست؟
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]
اصطلاح ترافیک پرداخت شده می تواند عبارتی گیج کننده باشد و غالباً برای افراد مختلف چیزهای متفاوتی دارد. برای برخی از افراد ، ترافیک پرداخت شده فقط ترافیک از تبلیغات با کلیک برای هر کلیک است ، در حالی که برای برخی دیگر مواردی مانند تبلیغات بنر و سایر اشکال تبلیغات پولی را شامل می شود.
در این مقاله ، ما به هرگونه ترافیک وب سایت که برای به دست آوردن آن پرداخت شده است ، به ترافیک پولی اشاره خواهیم کرد. خواه این یک بنر وب سایت باشد ، به هر کلیک تبلیغات یا تبلیغات YouTube بپردازید. از آنجا که پول برای ترافیک رد و بدل می شود ، ما آن را به عنوان ترافیک پولی طبقه بندی می کنیم. این تعریف با ارائه ترافیک پولی ، دنیایی از انواع مختلف ترافیک را باز می کند. به سادگی وانمود کردن همه ترافیک های پرداخت شده همان کار احمقانه است. از آنجا که انواع مختلف ترافیک پرداخت شده از اشکال مختلف تبلیغاتی ناشی می شود ، برخی از ترافیک در واقع عملکرد بهتری دارند. برای تحقیق بیشتر ، دو مورد از محبوب ترین فرم های تبلیغاتی پولی را بررسی خواهیم کرد: تبلیغات پرداخت شده و پرداخت هزینه برای هر کلیک.
پرداخت تبلیغات ترافیک 
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.gif[/img]
 
اولین محبوب ترین نوع ترافیک پرداخت شده Targeted Web Traffic ، تبلیغات ترافیکی است. این به معنای ترافیکی است که از روی کاربرانی که روی آگهی ها ، تبلیغات ، پاپ آپ ها و فیلم ها کلیک می کنند ایجاد می شود. برخلاف دیگر اشکال ترافیک پولی ، مانند پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغ کنندگانی که از تبلیغات تبلیغاتی استفاده می کنند ، معمولاً به ازای هر هزار برداشت هزینه شارژ می شوند. این نوع تبلیغات همچنین با عنوان CPM یا هزینه در هر مایل شناخته می شود ، هیچ کلیک و ترافیکی را برای سایت شما تضمین نمی کند بلکه در عوض نرخ بسیار پایین تری را ارائه می دهد. بسته به سایتی که تبلیغ می کنید در ترافیک تبلیغاتی پولی می توانید با حداقل 0.5 دلار در هر هزار برداشت خریداری کنید. اگر یک نفر از بین آن هزار هزار برداشت روی آگهی شما کلیک کند ، برای آن یک بازدید کننده 0.5 دلار پرداخت کرده اید. بدیهی است ، میزان کلیک در تبلیغات می تواند تا حد زیادی بر این تعداد تأثیر بگذارد. بعضی اوقات بسیار بالاتر و بعضی اوقات بسیار پایین تر خواهد بود.
برای برخی از مشاغل ، ترافیک تبلیغاتی پرداخت شده می تواند بسیار سودآورتر از سایر انواع ترافیک پرداخت شده باشد ، به ویژه اگر تبلیغات تبلیغاتی بالایی داشته باشند. از سوی دیگر ، برخی از مشاغل با هزینه صدها ترافیک تبلیغاتی پرداخت شده و بدون هیچ نتیجه ای به سر می برند. بسیاری از مشاغل بدون هیچ گونه تضمینی برای بازدید کنندگان از بودجه خود ، ترجیح می دهند در عوض ، پرداخت هر کلیک را بپردازند.
پرداخت هر کلیک ترافیک
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.gif[/img]
یکی دیگر از انواع بسیار محبوب ترافیک پرداخت شده ، مطمئناً بابت کلیک بر روی هر کلیک است. بر خلاف بنر و تبلیغات معمولی که به صورت CPM اجرا می شود ، به هر کلیک تبلیغ کنندگان هزینه های ترافیک را برای هر کلیک (از این رو نام) پرداخت می کنند. این نوع تبلیغات به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که معمولاً بازده بهتری از سرمایه گذاری خود کسب کنند ، فرض می کنند قیمت هر کلیک خیلی رقابتی نیست. به جای پرداخت 0.5 دلار به امید دریافت کلیک ، افرادی که از ترافیک PPC استفاده می کنند تنها با دریافت کلیک هزینه دریافت می کنند. این امر باعث می شود كه اگر بودجه آنها سودآور باشد یا خیلی آسان تر ، مدیریت بودجه را انجام ندهید.
با این وجود ، هرچند ترافیک پرداخت با هر کلیک ممکن است به نظر برسد ، برخی از معایب آن وجود دارد که بعداً آنها را پوشش خواهیم داد. اما قبل از اینکه به معایب بپردازیم ، بگذارید به طور کلی مزایای ترافیک پرداخت شده را بررسی کنیم.
مزایای منابع ترافیک پرداخت شده
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image006.jpg[/img]
وقتی صحبت از تبلیغات می شود ، ترافیک پرداخت شده مزایای بسیاری دارد و تقریباً می تواند به هر شغلی در بهبود قرار گرفتن در معرض و تبدیل آنها کمک کند. یکی از مزایای بسیاری که در مورد ترافیک پرداخت شده وجود دارد این واقعیت است که عملا فوری است. شما می توانید PPC یا تبلیغات تبلیغاتی با هزینه را در مدت چند دقیقه تنظیم کنید و فوراً آن را اجرا کنید. این بدان معنی است که می توانید در همان روز شروع به دریافت ترافیک به وب سایت خود کنید. برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی که در آنجا انجام می شود ، ترافیک پرداخت شده سریعتر و سریع تر نتایج را به شما ارائه می دهد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از ترافیک پرداخت شده این است که به شما امکان می دهد کاربرانی را هدف قرار دهید که هرگز فکر نمی کنید قادر به آن باشید. با استفاده از شبکه های PPC ، شبکه های نمایش عظیم شخص ثالث ، تبلیغات شما به معنای واقعی کلمه در میلیون ها وب سایت دیگر نشان داده می شود. این امر نه تنها باعث افزایش چشمگیر در معرض دید شما می شود ، بلکه باعث می شود تا سایر روش های تبلیغاتی برای دستیابی به آن نیز مورد استفاده قرار گیرد.
مضرات منابع ترافیکی پرداخت شده
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image008.jpg[/img]
همانطور که احتمالاً تاکنون مشاهده کرده اید ، ترافیک پرداخت شده می تواند ابزاری قدرتمند برای بسیاری از مشاغل باشد تا بتواند به آنها کمک کند تا به ترافیک وب سایت های خود هدایت شوند. با این حال ، قبل از خرید هرچه بیشتر ترافیک پولی ، مهم است که ما به معایب آن هم نگاهی بیندازیم.
اکنون اولین و بارزترین نقطه ضعف ترافیک پرداخت شده این است که هزینه آن هزینه می شود. این بدان معنی است که اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، صدها یا هزاران نفر را از دست خواهید داد. اما یک مشکل دیگر نیز وجود دارد ، شما هنوز هم می توانید صدها هزار نفر را از دست دهید حتی اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید.
در طی چند سال گذشته ، افزایش گسترده ای در کلاهبرداری در تبلیغات ایجاد شده است که هزینه تبلیغات تبلیغ کنندگان میلیاردها دلار در سال است. مهم نیست که تبلیغات پولی یا کمپین های PPC را اجرا کنید ، تقریباً همه تحت تأثیر قرار می گیرند. به یاد داشته باشید اوایل وقتی گفتیم که ترافیک تبلیغاتی پرداخت شده معمولاً با هزینه هر هزار برداشت هزینه می شود؟ خوب تصور کنید اگر ده هزار بازدید بدون یک کلیک داشته باشید. احتمالاً فکر می کنید شاید تبلیغات شما بمکد یا مردم فقط علاقه ای ندارند.
 
Traffic Organic vs Traffic Paid
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image010.jpg[/img]
اکنون ما مزایا و معایب اصلی ترافیک پرداخت شده را پوشش داده ایم ، چگونه می توان آن را با انواع دیگر ترافیک نگه داشت؟
اگر تازه وارد دنیای بازاریابی دیجیتال هستید ، مهم است که بدانید روش های مختلفی برای جذب ترافیک به وب سایت شما وجود دارد. یكی از محبوب ترین راه های هدایت ترافیك به وب سایت خارج از تبلیغات پولی ، مطمئناً با بهینه سازی موتور جستجو است. اگرچه این کار به طور مستقیم هزینه ای برای انجام آن ندارد ، اما مشاغل هزاران نفر را برای بهبود سایتهای خود و افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنند.
این کار با نوشتن محتوا ، ارسال مهمان ، ایجاد بک لینک ، بهبود SEO فنی و موارد دیگر انجام می شود. البته برای این کار بسیاری از مشاغل به شرکتها مبلغ سنگینی پرداخت می کنند ، اما بازده بازپرداخت در اغلب موارد قابل توجه است.
 
در مقایسه با ترافیک پرداخت شده ، نتایج حاصل از جستجوگرها لحظه ای نیست و می تواند چند ماه طول بکشد. اما وقتی ترافیک شروع به گردش در آن کرد ، برای بیشتر اوقات در حالی که با سرعت پایدار در حال رشد است ، ثابت می ماند. این بدان معنی است که در طولانی مدت ترافیک ارگانیک  (Buy organic Traffic)از بهینه سازی موتور جستجو اغلب می تواند ارزان تر عمل کند. با این حال ، با این گفته ، اجرای استراتژی سئو کار ساده ای نیست.در مقایسه با گفتن پرداخت به ازای هر کلیک ، تقریباً هر کسی می تواند در هر ساعت چند کمپین پرداخت به ازای هر کلیک ایجاد کند. با آموزش و منابع بسیار زیادی که در آنجا وجود دارد ، ایجاد اولین تبلیغ شما به معنای واقعی کلمه یک نسیم است. از طرف دیگر ، SEO بسیار مهارت ، صبر و پشتکار را به خود می گیرد. یکی از این صفات را پشت سر بگذارید و مبارزات انتخاباتی شما نیز به هدف شکست انجام می شود.
آیا باید از ترافیک پولی شده استفاده کنید؟
[img=0x0]file:///C:/Users/twtst/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image012.jpg[/img]
اکنون ما همه چیز را پوشش داده ایم تا در مورد ترافیک پرداخت شده بدانیم که در نهایت می توانیم به این سؤال اساسی پاسخ دهیم: آیا ارزشش را دارد؟
به عبارت ساده ، بله این است ، اما چند استثنا وجود دارد.
همانطور که قبلاً کاوش کردیم ، انواع مختلفی از ترافیک پرداخت شده در آنجا وجود دارد که اصلی ترین آنها ترافیک تبلیغاتی و پرداخت هر کلیک بازاریابی است. اگرچه هر دو می توانند نتایج بسیار خوبی را برای مشاغل فراهم کرده و ترافیک زیادی ایجاد کنند ، هر دو نیز در معرض سطح بالایی از کلاهبرداری قرار دارند.
اگر به امید جذب بازدید کننده ، یک تبلیغ تبلیغاتی را با مبنای CPM خریداری کنید ، احتمالاً این احتمال وجود دارد که ناامید شوید. با تعداد زیادی ربات در آنجا که دائماً تبلیغات را مشاهده می کنند و برداشت های خود را هدر می دهند ، شما خوشحال می شوید که یک کلیک کنید. تنها راه برای متوقف کردن این نوع کلاهبرداری در صورتی است که شبکه تبلیغاتی تشخیص تقلب آنها را بهبود ببخشد ، که اتفاق بسیار بعید است. این شما را با دو انتخاب کنار می گذارد ، به امید دریافت کلیک یا سرمایه گذاری در نوع دیگری از ترافیک پولی ، خریدهای خود را ادامه دهید.
مشابه ترافیک تبلیغاتی پرداخت شده ، پرداخت به ازای هر کلیک نیز با همین نوع کلاهبرداری مواجه است. این نوع کلاهبرداریها که با کلیک های کلاهبرداری شناخته می شوند ، هنگامی رخ می دهند که یک رقیب یا کاربر مرتباً روی تبلیغات شما کلیک کند. از آنجا که به ازای هر کلیک شارژ می شوید ، پول خود را از دست می دهید.
اما ، بر خلاف ترافیک تبلیغاتی پرداخت شده ، کاری وجود دارد که می توانید برای متوقف کردن آن اقدام کنید. از آنجایی که سیستم عامل هایی مانند Google Ads به شما امکان می دهند که مستثنیات IP را به کمپین های خود اضافه کنید ، می توان کاربران را از دیدن تبلیغات شما به طور کلی مسدود کرد. این بدان معناست که می توانید کاربرانی را که بارها و بارها روی تبلیغات شما کلیک می کنند مسدود کرده و خود را پس انداز کنید. فکر نکنید که آسان است این روند می تواند بسیار زمان بر و خسته کننده باشد. خوشبختانه راهی بسیار سریعتر و خودکار برای انجام آن وجود دارد.
نرم افزاری مانند PPC Protect بطور اتوماتیک بدون ایجاد انگشت بر روی کلیک های تقلب بر روی مبارزات PPC خود نظارت و مسدود می کند. اگر در حال حاضر مشغول اجرای برنامه تبلیغات با پرداخت کلیک هستید ، برنامه محافظت از آن ضروری است. ببینید چقدر می توانید با PPC Protect با آزمایش روزه رایگان ما در زیر صرفه جویی کنید

https://www.TargetedWebTraffic.com
پاسخ
#2
ما یه سایت داریم در زمینه سایت اخبار HSE ، برای این چه روش افزایش بازدید رو مناسب میدونید؟
پاسخ
#3
سلام وقتتون بخیر، بهترین روش برای دیده شدن تبلیغات هست. بنر و آگهی های سطح شهر بیشترین بازدهی رو دارن که خود البته هزینه زیادی هم دارن. اما یه سری سایت ها مثل چچیلاس هم هستن که میشه با کم ترین هزینه اونجا شعبه مجازی افتتاح کرد. الان خیلی از کسب و کارها توی این سایت شعبه دارن و حتی توی گوگل هم رتبه گرفتن و برندشون از طرف کاربرا خیلی خوب سرچ میشه. نمونه هاش رو می تونید ببینید.   https://b2n.ir/092214
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان