قالیشویی زعفرانیه | کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه 

شرکت‌های قالیشویی متعددی در تهران وجود دارند که کسانی که می‌خواهند فرش‌های خود را تمیز کنند،می توانند از این شرکت ها استفاده کنند. با این حال، انتخاب بهترین شرکت قالیشویی در تهران و قالیشویی زعفرانیه در بین این شرکت ها ، شاید نیازمند حساسیت بیشتری در هنگام انتخاب باشد. زیرا فرش مهمترین قسمت دکوراسیون منزل است و فرایند شست و شوی آن نیز بسیار مهم است.

یک شرکت قالیشویی خوب در زعفرانیه شرکتی است که فرش ها را به بهترین شکل ممکن شست و شو داده و در سریع ترین زمان تحویل بدهد.

در این مطلب قصد معرفی دو کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه را داریم که برای شست و شوی مبل ، انواع قالی ، پتو و… از آن ها استفاده کنید.

قالیشویی زعفرانیه شریف اوغلی | کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه 

قالیشویی شریف اوغلی خدمات قالیشویی جامعی را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد که در آن تاکید بر خدمات با کیفیت به همراه قیمت مناسب است.

قالیشویی زعفرانیه شریف اوغلی بهترین خدمات قالیشویی را در کل شهر تهران ارائه می دهد.شرکت شریف اوغلی با داشتن شبکه خدماتی گسترده، فرش شما را از نظر زمانی در اسرع وقت شستشو می دهد و در روزها و ساعاتی که در دسترس هستید تحویل می دهد.ماشین هایی که این شرکت استفاده می کند دستگاه هایی با بروزترین تکنولوژی هستند.

شریف اوغلی به عنوان بهترین شرکت قالیشویی زعفرانیه تهران ، در درجه اول به سلامت شما اهمیت می دهد.از آنجایی که فرش ها یکی از وسایلی هستند که بیشتر در خانه استفاده می کنیم، باید مرتباً تمیز شوند. تمامی مراحل در شستشوی فرش باید به درستی انجام شود و هرگز نباید از شامپوی اشتباه استفاده شود.زیرا انتخاب نادرست شامپو می تواند به بافت فرش آسیب برساند.متاسفانه برخی از شرکت ها به خاطر کاهش هزینه های خود از شامپوهای بی کیفیت استفاده می کنند که به درستی فرش را از باکتری ها و انواع کثیفی ها پاک نمی کند.

ویژگی های کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه شریف اوغلی :

دریافت و تحویل به موقع:شریف اوغلی در ساعت و تاریخ مشخص شده برای دریافت و همچنین تحویل فرش پس از شست و شو درب منزل حاضر می شود.

مواد تمیز کننده با کیفیت:تمام مواد شوینده فرش شوی شریف اوغلی برای سلامت خانواده بی خطر هستند.

کادر متخصص:تمامی کارکنان شریف اوغلی در زمینه کاری خود متخصص و با تجربه و مسئولیت پذیر هستند.

شماره های تماس :

  • 44846990
  • 44719172
  • 44321679
  • 44952036

قالیشویی زعفرانیه شربت اوغلی | کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه 

قالیشویی شربت اوغلی به لطف خدمات قالیشویی در مقیاس با کیفیت بالا، سخت ترین و کثیف ترین فرش ها را مانند روز اول نو می کند. با ماشین آلات و محصولات تمیز کننده مخصوص، فرش های به ظاهر پژمرده را در سریع ترین زمان درخشان می کند.بسیاری از فرش هایی که برای مدت طولانی و چه کوتاه کثیف می مانند، رنگ خود را از دست می دهند. اما در نتیجه شستشو با سطح کیفی بالا ، فرش مجددا درخشش خود را به دست می آورد.

فرایند شست و شوی فرش ها توسط کارخانه مبل و قالیشویی زعفرانیه شربت اوغلی به گونه ایست که فرش ها هرگز به هیچ وجه آسیب نمی بینند، زیرا شرکت قالیشویی شربت اوغلی هنگام تمیز کردن فرش ها از دستگاه های با کیفیت استفاده می کند. ماشین های بی کیفیت می توانند باعث پارگی برخی از قسمت های فرش شوند. اما چنین اتفاقاتی در شرکت شربت اوغلی رخ نمی دهد.

شربت اوغلی به لطف تجربه منحصر به فرد خود در طول سال ها و سطح بالای رضایت مشتری، فرش ها در این شرکت با جزئیات تمام تمیز می شوند و تمام قسمت های فرش کاملاً عاری از آلودگی می شوند.سپس فرش یا موکت‌ها بدون کمترین آسیب و با دقت برای مالک ارسال می شوند.

شماره های تماس :

  • 22367019
  • 44315745
  • 46013189
  • 88614604
  • 44043110