معرفی بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان بپردازیم که در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشک اطفال می توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

در بخش دندانپزشکی کودکان ، طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی به کودکان و نوجوانانی که دارای مشکلات پیچیده دندانی و/یا مشکلات پزشکی هستند و نیاز به درمان های دندانپزشکی در بیمارستان دارند ارائه می شود.

دندانپزشکی کودکان از این جهت اهمیت دارد که بیماری های مختلف دهان را از اولین دندان تا انتهای رشد درمان می کند.بنابراین متخصص این شاخه وظیفه بررسی مینور و تشخیص ناهنجاری های احتمالی در دندان های شیری را بر عهده خواهد داشت تا آنها به صورت سالم رشد کنند.

معرفی بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان 

  • دکتر مریم حاجی احمدی
  • شماره تماس: 09137891269
  • آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد 2- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

چرا دندانپزشکی کودکان مهم و ضروری است؟

معمولاً کودکان به دلایل متعددی دچار آسیب های دندانی می شوند و این یک تجربه ناخوشایند برای کودکان و همچنین والدین آن ها است. این آسیب ها می توانند به طور دائم بر روی شکل گیری دندان های کودک در آینده تأثیر بگذارند. در این صورت باید به بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان مراجعه کنید تا دندان دائمی کودک شما دچار مشکلات جدی نشود.

از سوی دیگر، حفره های دندانی شایع ترین بیماری در دوران کودکی هستند. این آسیب در اثر  استفاده از مواد قندی، بهداشت نامناسب دهان یا دلایل دیگر ایجاد می شود.دکتر دندانپزشک کودکان می تواند این مشکلات را برطرف کند.

کودکان به دلیل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان بیشتر در معرض پوسیدگی دندان و سایر بیماری های دهان هستند. بهداشت دهان و دندان برای همه افراد، به ویژه برای کودکان بسیار مهم است تا بتوانند مراقبت از دندان های خود را بیاموزند و به سلامت دندان های خود کمک کنند.

توصیه می شود از یک سالگی کودک خود را به بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان ببرید تا دندانپزشک بتواند مراقبت های لازم برای دندان های کودک شما را انجام دهد.

بردن فرزندان خود نزد دندانپزشکان اطفال به درمان و برطرف شدن مشکلات دهان و دندان کمک می کند.دندانپزشکی برای کودکان همچنین باعث ارتقای بهداشت دهان و دندان می شود و اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان به فرزندان شما به خوبی آموزش داده می شود.

دندان های شیری کودکان بسیار مهم هستند.نقاط عطف رشدی که برای سلامت دندان در آینده کودک شما حیاتی است به این دندان ها بستگی دارد.دندانپزشکی کودکان راهنمایی هایی را برای والدین در مورد مراقبت از دهان ارائه می دهد، بنابراین کودکان در حین رشد از بهداشت دهان و دندان عالی برخوردار خواهند شد.

به محض رشد اولین دندان فرزندانتان، شما به عنوان والدین باید مسئول مراقبت از سلامت دهان و دندان فرزندانتان باشید. نوزادان از 6 ماهگی شروع به دندان درآوردن می کنند که می تواند برای آن ها آزاردهنده باشد.برای راحتی کودک خود می‌توانید لثه‌های او را ماساژ دهید یا چیزی مانند دندان‌گیر یا حوله به او بدهید.همچنین می توانید از سیلانت های دندانی روی دندان های کودکان خود استفاده کنید. سیلانت های دندان مانند سپرهایی هستند که از دندان های کودکان شما در برابر پوسیدگی محافظت می کنند.

علاوه بر آموزش اهمیت مسواک زدن و نخ دندان کشیدن و مراجعه منظم به دندانپزشک کودکان و رژیم غذایی سالم، مهم است که با رعایت بهداشت دهان و دندان خود ، الگوی خوبی برای کودک خود باشید.

جمع بندی :

پیشگیری از مشکلات دهان و دندان در کودکان بسیار مهم است، زیرا تکامل دندان ها سلامت دهان و دندان کودک را تا پایان عمر تضمین می کند.

ما باید به کودکان آموزش دهیم که از دندان ها و لثه های خود مراقبت کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان نه تنها مشکلاتی را که ممکن است در دندان های کودک ایجاد شود حل می کند، بلکه وظیفه ارتقاء رشد صحیح دندان های دائمی را نیز بر عهده دارد.

تماس با ما – کلیک کنید