خلاصه داستان و دانلود سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

خلاصه داستان و دانلود سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

خلاصه داستان سریال عاشقانه را در دنیای سریال سایت دیلی مشاهده نمایید .


مهدی گلستانه تهیه‌کننده « سریال عاشقانه» درباره تازه ترین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی گفت: « سریال عاشقانه» که برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود روز ۲۲ شهریور همزمان با عید سعید قربان جلوی دوربین می رود.
وی در پاسخ به اینکه حضور بازیگران بنام و چهره سینمایی چقدر می تواند در جذب مخاطب موثر باشد، بیان کرد: من بر این باورم که حرف اول را در یک اثر نمایشی فیلمنامه و قصه خوب می زند ولی برای اینکه مخاطب پای این قصه بنشیند و به حرف فیلمنامه گوش دهد احتیاج به یک ویترین خوب در ابتدای ماجرا داریم.
گلستانه ادامه داد: حضور بازیگران مطرح باعث شده است که «عاشقانه» یک اتفاق خبری شود و مخاطبان ما از الان پیگیر کار باشند ولی قطعا زمان توزیع متوجه خواهند شد که برگ برنده اصلی ما فیلمنامه خواهد بود. خوشبختانه در این داستان غافلگیری های متعدد باعث می شود که بعد از قسمت چهارم حتی اگر همه بازیگران هم حضور نداشته باشند که البته دارند داستان کشش لازم را ایجاد کند که بیننده به خاطر خود قصه، جریان را دنبال کند.

این تهیه کننده همچنین درباره تامین هزینه های مربوط به تولید و دستمزد بازیگران چهره این سریال که هر کدام از آنها می‌توانند هزینه یک فیلم و سریال را به رقم بالایی ببرند، اظهار کرد: ما از ابتدا می دانستیم با چه کسانی می خواهیم کار کنیم. همین که «عاشقانه» یکباره خبری شد و هر خبری که از آن منتشر می شود مورد توجه همه قرار می گیرد به این خاطر است که نزدیک ۶ ماه به دنبال کارهای اولیه و تامین بودجه بودیم و وقتی همه چیز آماده و مهیا شد تصمیم به رسانه ای شدن آن گرفتیم.
وی بیان کرد: خوشبختانه کسانی که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد غالبا یا از دوستان من یا منوچهر هادی هستند و ما مشکلی در ایجاد ارتباط گرفتن و هماهنگی با آنها نخواهیم داشت. علی رغم برخی صحبت ها که می گویند فلان بازیگر به دلیل شهرتش رفتارها و ناهماهنگی هایی را در کار ایجاد می کند من تا الان با این اتفاق مواجه نشدم و در «عاشقانه» هم بعید می دانم مشکلی پیش بیاید.
گلستانه همچنین درباره روند تولید و توزیع این مجموعه بیان کرد: ۱۵ آذر اولین قسمت را توزیع خواهیم کرد و تا آن زمان ۱۰ قسمت را حاضر و آماده پخش خواهیم کرد. این مجموعه ۱۵ قسمت دارد و ما طبق برنامه ریزی در اولین روز توزیع دو سوم ساخت این پروژه را که در اجرا فراز و نشیب های زیادی دارد آماده نمایش داریم.
این تهیه کننده در پایان درباره تغییر نام «تالاب» به «عاشقانه» نیز گفت: این عنوان قبلا برای کار دیگری پروانه ساخت گرفته بود و پروژه مذکور در حال حاضر تولید شده و در انتظار پروانه نمایش برای پخش از شبکه نمایش خانگی است. به دلیل این نزدیکی زمانی خیلی مناسب نبود دو اثر عنوان مشترک داشته باشند. از طرفی اسم بار منفی داشت و دوستان ارشاد هم پیشنهاد دادند نامی انتخاب کنیم که این وجه آن کمرنگ شود.

خلاصه داستان و دانلود سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

بازیگران سریال عاشقانه
با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، مهناز افشار، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، با حضور حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، با معرفی سارا رسول زاده جزو آثار پر بازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود و به نظر می رسد پرهزینه ترین سریال این رسانه باشد.

این مجموعه ١٥ قسمتی در تهران، شمال کشور و دوبی مقابل دوربین خواهد رفت. در خلاصه داستان عاشقانه که مضمونی اجتماعی دارد آمده است: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می‌ریزد …

نگارش متن‌ توسط علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی در حال انجام است و تا روزهای پایانی تولید نیز ادامه خواهد داشت.


متأسفانه یا خوشبختانه مدتی است صداوسیما با مردم قهر است و سر آشتی هم ندارد. کارگردانان محبوب تلویزیون یا مجوز نمی‌گیرند یا با بی‌مهری روبرو شده و دلسرد راهی سینما و شبکه نمایش خانگی می‌شوند. آن خوشبختانه ای که گفتیم به همین مورد برمی‌گردد، شبکه نمایش خانگی. این شیوه تولید و توزیع که در چند سال اخیر بسیار موردتوجه و استقبال قرارگرفته است باعث شده حواسمان از سردی برنامه‌های تلویزیونی و ابتذال سریال‌های ماهواره‌ای پرت شود. درکنار فیلم‌های سینمایی که بعد از مدت کوتاهی از پخششان به این شبکه راه می‌یابند و خوش‌ذوقی برخی از شرکت‌های توزیع‌کننده که به سراغ آثار قدیمی‌تر سینمای ایران رفته‌اند، سریال‌ها سلاطین بی‌چون‌وچرای شبکه نمایش و پخش خانگی هستند. مهران مدیری که از اولین کارگردان‌های تلویزیونی بود که مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفت، با پخش محصولاتی چون «گنج مظفر» و سریال محبوب «قهوه تلخ»، سنگ بنای استقلال از صداوسیما را پایه‌گذاری کرد و استقبال مردم هم نشان داد که این شیوه می‌تواند موفق باشد. داوود میرباقری با سریال «دندون طلا» و حسن فتحی با سریال بسیار موفق «شهرزاد 2» دیگر کارگردانانی بودند که به دنبال موفقیت قهوه تلخ، آثارشان را به‌سوی شبکه نمایش خانگی بردند.

این شیوه سریال سازی، به کارگردان امکان می‌دهد که خارج از چارچوب‌های تعیین‌شده سازمانی و خط قرمزهای غیرقابل‌عبور قصه‌اش را تعریف کند و به بیننده هم امکان می‌دهد تا متناسب باسلیقه‌اش، انتخاب کند.
درواقع کارگردان با مشخص کردن مخاطبان هدفش می‌تواند اثری متناسب و قابل‌قبول بیافریند و مخاطب هم حق انتخاب دارد. البته حق انتخاب مخاطب مستلزم رونق هرچه بیشتر این شیوه سریال سازی است که به نظر می‌رسد در حال تحقق است. بعد از سریال‌های کمدی و طنز که نسخه‌های آزمایش‌شده و مطمئن ایرانی بودند، حسن فتحی به سراغ روایت یک داستان عاشقانه در بستر تاریخ رفت.
موفقیت «شهرزاد 2 » مهر دیگری بود بر تائید این مدعا که مخاطبان تلویزیون به‌صورت جدی خواهان تنوع در آنچه مشاهده می‌کنند هستند. دراین‌بین، منوچهر هادی که بیشتر باسابقه فیلم‌سازی‌اش در سینما مطرح است، به سراغ داستانی اجتماعی رفته و سریال عاشقانه را با محوریت چند زوج و زندگی‌شان روانه بازار کرده است. البته هادی بااینکه در چند سال اخیر بیشتر در سینما فعالیت داشته است، اما مدیوم تلویزیون را هم خوب می‌شناسد. سریال‌های مناسبتی و موفقی چون «خوب، بد، زشت» و «خداحافظ بچه» ازجمله فعالیت‌های هادی در صداوسیما است؛ اما عمده فعالیت وی در تلویزیون مربوط به ساخت تله‌فیلم است. هادی امسال با فیلم پرفروش «من سالوادور نیستم» حضور پررنگی در گیشه داشت و در جشنواره فجر سی و پنجم هم با فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» توانست نگاه جدی‌ترش به سینما را نشان دهد. همین فعالیت موازی در سینمای بدنه و جدی و همچنین شناخت هادی از تلویزیون و مخاطبانش به او امکان داده تا در «سریال عاشقانه» بتواند علاوه بر راضی نگاه‌داشتن مخاطب عام، قصه‌ای جدی را روایت کند و وارد مسائل اجتماعی شود.

هادی در اولین قسمت سریالش، به معرفی شخصیت‌ها و زندگی‌شان می‌پردازد و گره‌افکنی اصلی را تا لحظه آخر در آستین پنهان می‌کند و با پایانی غافلگیرکننده، بیننده را مشتاق و کنجکاو نگاه می‌دارد. «سریال عاشقانه» داستان زندگی چند زوج جوان است. رضا (حسین یاری) و همسرش ریحانه (پانته‌آ بهرام) زوج خوشبختی هستند و زندگی خوبی دارند؛ اما مشکلی که در زندگی خانوادگی پدر رضا، حاج یونس خیر و نیکوکار (با بازی مسعود رایگان) پیش‌آمده است، رضا را درگیر ماجراهای جدیدی می‌کند. از سوی دیگر رضا در دفتر تبلیغاتی‌اش که با چند تن از دوستانش یعنی سهیل و پیمان آن را اداره می‌کند هم دچار مشکلات کاری است. سهیل (محمد رضا گلزار) و همسرش (ساره بیات) یک بحران عاطفی را می‌گذرانند و پیمان (هومن سیدی) زندگی بی‌هدفی دارد و از ازدواج سر باز می‌زند. گیسو با بازی مهناز افشار هم به نظر می‌رسد پیش برنده کنش اصلی داستان است. نگاه سینمایی هادی باعث شده تا پلان‌های زیبا و چشم‌نوازی در «سریال عاشقانه» ببینیم و آشنایی وی با مخاطبان تلویزیون در مسیر روایت به کمکش آمده است. ترکیب بازیگران هم جذاب و خاص است. ستاره‌ای چون گلزار در کنار ساره بیات که با حضور در فیلم‌های هنری و جدی از بازیگران مهم حال حاضر سینمای ایران است و شمسی فضل‌اللهی که مدت‌ها بود کمتر جلوی دوربین ظاهر می‌شد، بازیگر کارکشته‌ای چون پانته‌آ بهرام و جوان نوپایی چون بهاره کیان افشار، تیم بازیگری «عاشقانه» هستند که می‌تواند به جذب بیشتر مخاطب کمک کند. «عاشقانه» که درواقع ملودرامی اجتماعی است و همه پارامترهای موفقیت و جذابیت را دارد؛ موضوع جذاب و بازیگران محبوب «عاشقانه» را گزینه خوبی برای تماشای یکی سریال و آغاز یک ماراتون هفتگی می‌کند.

خلاصه داستان و دانلود سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

خلاصه داستان و بازیگران سریال عاشقانه + عکس های پشت صحنه

سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

Serial Asheghane سریال عاشقانه ایرانی

سریال عاشقانه چند قسمت دارد

سریال شبکه خانگی عاشقانه | زمان توزیع | خلاصه داستان و بازیگران

زمان پخش سریال عاشقانه در شبکه نمایش خانگی + روزهای توزیع

زمان توزیع سریال خانگی عاشقان

سریال پر ستاره «عاشقانه»

آخرین خبرها از سریال «عاشقانه»

سریال عاشقانه + عکس بازیگران سریال عاشقانه با بازی محمدرضا گلزار

یکتا ناصر و محمدرضا گلزار و مهناز افشار و ترلان پروانه در سریال عاشقانه

خلاصه داستان سریال عاشقانه شبکه خانگی

زمان پخش سریال عاشقانه | داستان ، عکس بازیگران و تیزر سریال عاشقانه

معرفی سریال عاشقانه

خلاصه داستان سریال عاشقانه

آخر داستان سریال عاشقانه

سایت رسمی سریال عاشقانه

سریال عاشقانه

مطالب مرتبط در سایت دیلی :
خلاصه داستان و قسمت آخر سریال روزهای بی قراری + بیوگرافی بازیگران
خلاصه داستان و قسمت آخر فصل دوم سریال شهرزاد ۲ + عکس و بیوگرافی بازیگران
خلاصه داستان و آخر سریال ایرانی پرستاران + بیوگرافی و عکس بازیگران
خلاصه داستان و قسمت آخر سریال آرام می گیریم + بیوگرافی و عکسهای بازیگران

خلاصه داستان و دانلود سریال ایرانی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران

2 دیدگاه برای “خلاصه داستان و دانلود سریال خانگی عاشقانه + بیوگرافی و عکس بازیگران”

  1. با سلام سیستم همکاری در فروش سریال عاشقانه افتتاح گردید به آدرس
    شایان ذکر است سیستم دارای کاستی هایی می باشد که طی چند روزه تکمیل خواهد شد
    برای شروع سیستم همکاری در فروش کامل و بدون نقص می باشد
    همکاری با شما افتخار ماست
    هنرنمای پارسیان

  2. با سلام سیستم همکاری در فروش سریال عاشقانه افتتاح گردید به آدرس
    upnama.ir
    برای هر فروش مبلغ 30 درصد از هر فروش به حساب شما منظور خواهد شد
    همکاری با شما افتخار ماست
    هنرنمای پارسیان

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.