معرفی بازی Counter-Strike

کانتر آنلاین جزوه یکی از بازی های قدیمی و فوق العادست که تا به امروز میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان انجام شده است، بدون شک میتوان گفت این بازی جزو اولین گیم های آنلاین و اکشن است که میتوانستید تجربه کنید. و مطمعنا هنوز که هنوزه بعد از گذشت سال ها گیمرهایی هستند که این عنوان را پلی دهند،

Counter-Strike با اینکه جزئیات زیادی نداشت و از لحاظ گرافیک در پایین ترین سطح قرار داشت باز هم عنوان محبوبی شد، البته قابل ذکر است گرافیک این بازی برای آن زمان یک شاهکار محسوب میشد. در این بازی انوع مختلف گروه ها وجود دارد که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند برای مثال : گروه تروریست ها وظیفه بمب گذاری در یک مکان مهم را دارند و گروه دیگر وظیفه خنثی کردن بمب.

در این بین میتوانید برای رسیدن به اهداف خود سایر دشمنان را از بین ببرید، بازیکن می‌تواند در هرگروه مدل‌های مختلفی از شخصیت را انتخاب کند و همچنین توانایی خرید هر نوع از اسلحه را دارد. همانطور که گفته شد در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند. هر دست که بازی به اتمام میرسد قادر هستید در گروه بعدی قرار بگیرید مثلا اگر در بازی اول در گروه خنثی قرار دارید میتوانید در بازی دوم در گروه تروریست قرار بگیرد تجربه جدید را کسب کنید.

در بازی Counter-Strike انواع مختلف سلاح ها وجود دارد که میتوانید آنها را انتخاب کنید بهتر است برای یک مبارزه حرفه ای از سه سلاح استفاده کنید، برای سلاح اول خود یک M416 انتخاب کرده و با داشتن یک کلت و چاقو به سمت دشمنان حرکت کنید. در این بازی مخفی شدن میتواند یک تکنیک ناجوان مردانه باشد که هرچند کارآمد هم هست، پس باید زمانی که از بخش های مختلف عبور میکنید مراقب اطراف باشید تا بطور غافلگیرانه از بین نروید. یکی از ویژگی هایی که در بازی Counter-Strike وجود دارد این است که میتوانید تمامی مشخصات از جمله مهمات، زمان باقی مانده، میزان سلامتی و آیتم های دیگر را بر روی صفحه مشاهده کنید که در آن زمان یک قابلیت فوق العاده به حساب می آمد. هر گروه در بازی باید با هماهنگی با یکدیگر حرکت کنند چراکه اگر در طول گیم تک رَوی انجام دهید به سرعت شکست خواهید خورد، ویژگی بعدی بخواهیم به آن اشاره کنیم مپ های مختلف بازی است که در هر کدام از آنها میتوانید مبارزه های خاص را شاهد باشید.