مسنجر های اینستاگرام و واتساپ نسخه های غیر رسمی جی بی واتساپ و اوجی اینستاگرام

اینستاگرام

برنامه اینستاگرام راهی است جهت ارسال و انشار فیلم و عکس در فضای اینترنت در محیطی منطقی و ساده. با دانلود برنامه اندروید اینستاگرام بهترین لحظات زندگی خود را با دوستان و مخاطبانتان تقسیم کنید و لحظات زیبای زندگی خود را در معرض نمایش همگان قرار دهید تا به چهره ای مشهور در دنیا تبدیل شوید!
در اینستاگرام می توانید به فید دیگر کاربران بروید و پست های آنها ار لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. نسخه جدید برنامه اینستاگرام امکاناتی همچون دسته بندی مطالب، امکان تماس صوتی و تصویری و غیره را در خود دارد که موجب شده مخاطبان بیشتری به این مسنجر اجتماعی روی بیاورند.
با دانلود برنامه اندروید اینستاگرام از امکانات زیر بهره ببرید:
– با توجه به دسته بندی مطالب با دانلود اینستاگرام جدید می توانید پیج مورد نظر خود را راحت تر بیابید.
– امکان ارسال ویدیو و صوت
– امکان تماس تصویری زنده
– و بیشتر
دانلود اینستاگرام جدید

واتساپ

با توجه به هزینه های بالای تماس های تلفنی آیا برای تماس های بین المملی خود چاره ای اندیشیده اید؟ واتساپ جواب سوال شماست. با برنامه واتساپ جدید می توانید با دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور تماس های بین المللی رایگان داشته باشید. برنامه واتس اپ همچنین شما را قادر می سازد تا گروه های چندین نفره ایجاد کرده و در آن عکس، ویدیو و دیگر فایل ها را ارسال کنید و یا با یکدیگر در گروه بحث و گفتگو کنید.
با دانلود برنامه اندروید واتساپ جدید از امکانات زیر بهره مند شوید:
– ارسال پیام رایگان
– امکان ارسال پیام های تصویری یا صوتی
– امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری رایگان با برنامه وات ساپ
– و غیره
دانلود واتساپ جدید

GBWhatsApp

با دانلود جی بی واتساپ دیگر نسخه اصلی واتساپ را کنار بگذارید. واتساپ جی بی جدید دارای امکاناتی است که نسخه اصلی واتساپ از آن بی بهره است. امکاناتی نظیر حالت روح، ثابت نگه داشتن آخرین بازدید و بیشتر. Gb whatsapp از همان دیتا بیس واتساپ اصلی استفاده می کند پس از نظر امنیت همان امنیت نسخه اصلی واتساپ را دارد.
با دانلود برنامه جی بی واتس اپ و نصب آن بر روی گوشی اندروید خود می توانید دومین واتساپ را بر روی گوشی خود نصب کنید.
از مهمترین امکانات واتساپ جی بی فارسی:
– حالت روح برای مخفی نگه داشتن آخرین بازدید در واتساپ
– امکان ارسال فیلم تا 50 مگا بایت
– افزایش تعداد ارسال کلیپ صوتی از 16 به 100 مگا بایت
دانلود جی بی واتساپ جدید

اوجی اینستا

برنامه اوجی اینستا نیز نسخه ای غیر رسمی از مسنجر پر طرفدار اینستاگرام است که علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های اینستاگرام اصلی ویژگی هایی را در خود دارد که کاربران را غافلگیر کرده است و موجب شده است روز به روز تعداد بیشتری کاربر به این مسنجر غیر رسمی و فارسی روی بیاورند.
دیتا بیس او جی اینستاگرام همان دیتا بیس اینستاگرام اصلی است پس کاربران نباید نگران امنیت خود در اینستا اوجی باشند.
با دانلود اوجی اینستا می توانید عکس ها و فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کنید و یا حتی عکس پروفایل دیگران را دانلود کنید.
دانلود اوجی اینستا